Εντάξει, η κρίση μας έχει όλους επηρεάσει. Τα χρήματα στην τσέπη είναι λιγότερα και σίγουρα πλέον δεν “φουλάρουμε” συχνά το ρεζερβουάρ εκεί που έχει φθάσει η τιμή ανά λίτρο στα καύσιμα.
Είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο στα βενζινάδικα να ακούμε την φράση “βάλε 10 ευρώ” και οι ιδιοκτήτες να βλέπουν την βελόνα του ρεζερβουάρ να ανεβαίνει ελάχιστα, πολλές φορές χωρίς καν να σβήσει το λαμπάκι ένδειξης χαμηλής στάθμης καυσίμου. Ξέρεις όμως ότι αν οδηγείς με λαμπάκι κάνεις κάποιες λάθος κινήσεις; Ποιες είναι αυτές;
Θα μείνετε από βενζίνη. Εντάξει μιλάμε για το προφανές, το οποίο αν συμβεί σε κάποιους δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κίνηση ή βενζινάδικα κοντά θα σας δημιουργήσει μεγάλη ταλαιπωρία. Το πρόβλημα θα γίνει εντονότερο αν συμβεί κάτι τέτοιο βραδινές ώρες.
Πόσα χιλιόμετρα μπορείς να
κάνεις με το ρεζερβουάρ του
αυτοκινήτου «άδειο» [vid]
Η αντλία καυσίμων δουλεύει περισσότερο και υπερθερμαίνεται. Η αντλία καυσίμου εκτός ότι δουλεύει συνέχεια και αυτό την φθείρει γρήγορα, επίσης υπερθερμαίνεται μιας και σχεδόν σε όλα τα οχήματα βρίσκεται βυθιζόμενη εντός του τεπόζιτου και το καύσιμο την ψύχει για να λειτουργεί σε χαμηλή θερμοκρασία.
Μαζεύονται ιζήματα και βρωμιές στο ντεπόζιτο. Φυσικά ξέρουμε ότι τα καύσιμα δεν είναι πάντα “καθαρά” αλλά έχουν διάφορα στοιχεία αναμεμειγμένα μέσα τους που συνήθως παραμένουν στον πάτο του τεπόζιτου. Αν λοιπόν εξαντλούμε το καύσιμο στο ρεζερβουάρ, αυξάνουμε τις πιθανότητες η αντλία να ρουφήξει κάποιο σκουπίδι και να το στείλει στο σύστημα ψεκασμού, με ότι αυτό συνεπάγεται…
Οπότε καλύτερα να φροντίζουμε να βάζουμε ποσότητα καυσίμου τόση ώστε να μας δίνει την δυνατότητα να οδηγούμε χωρίς να έχουμε τα μάτια μας στην βελόνα του καυσίμου