Ταξινόμηση μεταχειρισμένου από Ευρώπη – Υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης

Κοινοποίησε το άρθρο
τέλη κυκλοφορίας
Στον έλεγχο των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποσκοπεί το άρθρο 53 του νόμου 4663 (ΦΕΚ 30Α/2020-12.2.2020) που ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Φινλανδίας 2025: Κυρίαρχος στο…σπίτι του ο Rovanpera (video)

Με ρεκόρ ταχύτητας επικράτησε ο Kale Rovenpera στο Ράλι Φινλανδίας, σε έναν αγώνα που στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν αυτοκίνητα της TOYOTA.   Στην Εσθονία, τους...

Δοκιμή HYUNDAI i20 N Line 1.0T: Σπορ διαθέσεις που…ακούγονται

Το HYUNDAI i20 N Line, αν και με κινητήρα Turbo μόνο 100 ίππων, καταφέρνει να δίνει μια σπορ αίσθηση στις καθημερινές, βαρετές μετακινήσεις.     Του Ηλία...

Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος σε λειτουργία: Επιτέλους…

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.     Η λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, είναι πλέον γεγονός. Με καθυστέρηση πολλών ετών,...

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, για την  ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εκτός των άλλων προβλεπόμενων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητο και το ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ που έχει εκδοθεί στην χώρα από την οποία προέρχεται το αυτοκίνητο, αν φυσικά πρόκειται για χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τo οποίο δεν πρέπει να έχει καταγεγραμμένες σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.

Volvo

Επίσης, είναι απαραίτητο για την ταξινόμηση και το τιμολόγιο ή το ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου, στο οποίο αναγράφονται υποχρεωτικά και τα χιλιόμετρα που αυτό έχει διανύσει μέχρι την πώλησή του.

Οι υπηρεσίες μεταφορών είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν αυτά τα δύο στοιχεία, να τα συγκρίνουν με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο πιστοποιητικό ταξινόμησης, το οποίο εκδίδεται από το τελωνείο και να προχωρήσουν στην ταξινόμηση του οχήματος, μόνο αν δεν διαπιστώσουν ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών.

Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν απαιτείται δελτίο ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης, αλλά εκδίδεται νέο από ΚΤΕΟ της Ελλάδας, πριν την ταξινόμησή του.

Ο ίδιος νόμος μάλιστα ορίζει ότι αν η αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που πραγματοποιεί προκειμένου να ταξινομηθεί ένα όχημα, διαπιστώσει ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών, τότε επιβάλλει και πρόστιμο στον εισαγωγέα, που κυμαίνεται από 5.000 έως 50.000 ευρώ.