
Επίσης με το σχέδιο νόμου προωθείται η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της κοινοτικής νομοθεσίας, σχετικά με την αρχική επιμόρφωση και την περιοδική κατάρτιση των οδηγών ορισμένων οδικών οχημάτων, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή HYUNDAI i20 N Line 1.0T: Σπορ διαθέσεις που…ακούγονται
Το HYUNDAI i20 N Line, αν και με κινητήρα Turbo μόνο 100 ίππων, καταφέρνει να δίνει μια σπορ αίσθηση στις καθημερινές, βαρετές μετακινήσεις.
Του Ηλία...
Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος σε λειτουργία: Επιτέλους…
Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.
Η λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, είναι πλέον γεγονός. Με καθυστέρηση πολλών ετών,...
SUZUKI Care+: Εργοστασιακή εγγύηση έως 10 χρόνια
Τη δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης έως 10 χρόνια έχουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων SUZUKI.
Η SUZUKI και ο Όμιλος Σφακιανάκη, διαθέτει πλέον στην ελληνική...
Στο πλαίσιο και της συνεργασίας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ρυθμίζονται θέματα για την διευκόλυνση των πολιτών: Ειδικότερα, απλοποιείται η διαδικασία αντικατάστασης των αδειών για λόγους φθοράς /κλοπής/απώλειας/ανανέωσης, επιτρέποντας στον πολίτη να διεκπεραιώνει μόνος του όλη τη διαδικασία από τον υπολογιστή ή το κινητό του.
Εισάγονται διατάξεις για τη διευκόλυνση της διαδικασίας μεταβίβασης του οχήματος, καθώς αίρεται αυτοδίκαια η παρακράτηση κυριότητας αυτοκινήτου μετά την παρέλευση 7 ετών, χωρίς να υπάρχει πλέον η υποχρέωση του πολίτη, να μεταβεί στις διευθύνσεις Περιφερειών για να διευθετήσει το ζήτημα, κατάργηση των συμβεβλημένων ιατρών στο πλαίσιο της διαδικασίας χορήγησης αδειών οδήγησης.