Νέα Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR για το 2021

Αντικατοπτρίζοντας τη μεθοδική προσέγγιση ανάπτυξης των Ninja από την Kawasaki Racing Team, το εργοστάσιο Kawasaki έχει εμβαθύνει στον πυρήνα των Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR για το νέο μοντέλο και την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν κάνοντας ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη αυτών των μοναδικών μοτοσυκλετών.

Αξιοποιώντας πλήρως την πληροφόρηση από τους οδηγούς της αγωνιστικής ομάδας KRT Jonathan Rea και Alex Lowes, το εργοστάσιο της Kawasaki έχει δοκιμάσει πολλές νέες προτάσεις σε μια σεζόν που είδε τον Rea να εξασφαλίζει ένα ιστορικό έκτο συνεχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα για να προσθέσει πραγματικά «αγωνιστικά» χαρακτηριστικά και στην κατηγορία του λίτρου για τα 2 Ninja του 2021.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Σε περίπτωση που το ξέχασες, ο Hamilton δεν έχει συμβόλαιο για φέτος (ακόμη)

0
Τέλη Ιανουαρίου, η εποχή όπου οι οδηγοί της Φόρμουλα 1 ανεβάζουν ρυθμούς στη προπόνηση τους, προετοιμάζοντας τους εαυτούς τους για άλλη μία έντονη σεζόν...

Χόρνερ: “Ο Φερστάπεν είναι ο καλύτερος οδηγός”

0
Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο RacingNews365, ο επικεφαλής της Ρεντ Μπουλ στην F1, Κριστιάν Χόρνερ δήλωσε ότι η εμφάνιση του Τζόρτζ Ράσελ με την...

Πρώτη θέση για την Toyota στην Ελλάδα το 2020

0
Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του...

Με επίκεντρο την πραγματική απόδοση και τις αναβαθμίσεις μηχανολογίας και εστιάζοντας στην υλοποίηση μιας μοτοσυκλέτας που προορίζεται να κερδίσει στις πίστες αλλά και να φέρνει τις τεχνολογίες των Supersport μοτοσυκλετών στο δρόμο, οι μηχανικοί της Kawasaki έδωσαν προτεραιότητα σε ένα καινοτόμο αεροδυναμικό πακέτο για το 2021 σε συνδυασμό με το βελτιωμένο κράτημα και τις εργονομικές αναβαθμίσεις που υποστηρίζονται από τη νέα τεχνολογία στη μηχανολογία.


Όσον αφορά στην αεροδυναμική, η λέξη κλειδί είναι «κάθετη δύναμη» με καινοτόμα αναβαθμισμένα πτερύγια ενσωματωμένα στη δομή του φαίρινγκ που διοχετεύουν τη ροή του αέρα δημιουργώντας επιπλέον κάθετη δύναμη της τάξης του 17% μεγαλύτερη σε σχέση με τα Ninja του 2020.

Ομοίως, ο σχεδιασμός της σέλας συνεπιβάτη αλλάζει διακριτικά για να δημιουργήσει μια περιοχή χαμηλής πίεσης πίσω από τον αναβάτη. Σε συνδυασμό με έναν ανεμοθώρακα κατά 40mm ψηλότερο, με τοποθέτηση τιμονιού που αντιγράφει αυτήν της μοτοσικλέτας του Jonathan Rea και 5mm ψηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ οδηγού, το αεροδυναμικό και εργονομικό πακέτο είναι μόνο ένα δείγμα από τα WorldSBK χαρακτηριστικά για το 2021.

Μέσα στο φαίρινγκ οι καινοτομίες συνεχίζονται με μια έγχρωμη TFT οθόνη αγωνιστικού τύπου (συμπεριλαμβανομένης της συνδεσιμότητας Bluetooth), δυνατότητα επιλογής τρόπων οδήγησης αναβάτη από τέσσερα πλήκτρα στο τιμόνι, ηλεκτρονικό cruise control και προαιρετικά θερμαινόμενα γκριπς.

Οι ενημερώσεις του πλαισίου περιλαμβάνουν κατά 1mm χαμηλότερο σημείο στήριξης ψαλιδιού (ρυθμιζόμενο στο RR), 2mm μεγαλύτερο όφσετ στο πιρούνι και αύξηση 8mm στο πραγματικό μήκος του ψαλιδιού που συμβάλλουν στην αύξηση της σταθερότητας και στη μεγαλύτερη πρόσφυση.

Οι ρυθμίσεις των ελατηρίων έχουν αλλάξει επίσης με τα εμπρός τώρα πιο μαλακά και το πίσω πιο σκληρό, ενώ μια ευρύτερη περιοχή σύσφιξης πιρουνιού για την κάτω πλάκα τιμονιού αναθεωρεί την ισορροπία ακαμψίας για τα καλάμια.

Την επιβράδυνση αυτού του ευκίνητου θηρίου στην πίστα και το δρόμο για το 2021 έχει αναλάβει ένα ειδικό πακέτο της Brembo που περιλαμβάνει monobloc δαγκάνες M50, ημι-πλευστούς μπροστινούς δίσκους ø330mm και ένα έμβολο ακτινικής αντλίας φρένου (με ατσάλινα σωληνάκια για το RR).

Και αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση, ο φωτισμός LED υπάρχει παντού και χρησιμοποιεί μονάδα προβολέων άμεσης δέσμης από τη Mitsubishi, οι φωτεινές δέσμες της οποίας υιοθετούνται πρώτη φορά για χρήση σε μοτοσικλέτα.


Η καρδιά του Ninja είναι ο κινητήρας και τα ZX-10R και RR δεν αποτελούν εξαίρεση. Και τα δύο συνεχίζουν να βασίζονται στο σύστημα finger follower, αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω από ένα νέο σχεδιασμό αυλού εισαγωγής. Και για διατήρηση του λιπαντικού στη σωστή θερμοκρασία, ένα νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού εμπνευσμένο από την KRT μεταφέροντας τεχνολογία απευθείας από τις πίστες στο δρόμο και ενισχύοντας τη σχέση αγώνων και δρόμου για τους θαυμαστές των Ninja.

Τέλος, το απόλυτο Ninja 998cc, το ZX-10RR για το 2021 θα διατεθεί σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων παγκοσμίως εξοπλισμένο με ζάντες Marchesini ειδικά κατασκευασμένες για τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP. Με ικανότητα αύξησης στροφών κινητήρα κατά 400 σ.α.λ., το RR κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τη νέα αγωνιστική σεζόν αλλά και για χρήση σε track days, με τη χρησιμοποίηση μπιελλών Pankl, που συνδέονται με πιστόνια αγωνιστικού τύπου και των αντίστοιχων πείρων πιστονιού και έτσι η τεχνολογία από τους αγώνες ενισχύεται δίνοντας δυνατότητες κατάκτησης βάθρων στους αγώνες.


Δεν είναι κανείς να απορεί γιατί η Ninja έχει κερδίσει το στέμμα του Παγκόσμιου πρωταθλητή Superbike έξι χρόνια στη σειρά και δεν είναι περίεργο ότι τα νέα Kawasaki Ninja ZX-10R και ZX-10RR για τo 2021 φορούν το περίφημο river mark έμβλημα της Kawasaki. Η Kawasaki αλλάζει την κατηγορία των superbike με τα νέα Ninja – με νέα χαρακτηριστικά και μια ολοκαίνουργια εμφάνιση, η Kawasaki σας λέει πως ήρθε η ώρα να #FaceYourself

googlenews