Τίτλοι τέλους για την Hayabusa

«Όταν έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα με την Hayabusa  πριν από σχεδόν είκοσι χρόνια ήμουν ήδη δέκα χρόνια μοτοσικλετιστής και όμως αυτό που με εντυπωσίασε δεν ήταν τόσο ο εξωφρενική για την εποχή ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο αλλά η ευκολία με την οποία ελισσόταν στην κίνηση της πόλης και τα απίστευτα αποθέματα δύναμης που είχε ακόμα και μετά τα 250 χλμ./ώρα».  Για τους περισσότερους η πρώτη επαφή  το 1999 με μια Suzuki GSX1300R Hayabusa ήταν αυτή ακριβώς η αίσθηση, ότι δηλαδή μπορεί κανείς να την μεταχειριστεί ακόμα και καθημερινά γεγονός που την έκανε ιδιαίτερα αγαπητή. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2008, ο κινητήρας από 1299 κ . εκ. έγινε 1340 κ. εκ. η τελική ταχύτητα μειώθηκε στα 299 χλμ./ώρα. Όπως και να έχει η Hayabusa   των 2.5 δευτερολέπτων επιτάχυνση από στάσης τα 100 χλμ./ώρα έγινε θρύλος και θα μείνει στην ιστορία για πάντα άσχετα αν η Suzuki αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή της.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ