Super Cub C125: Η Honda αναβιώνει το εμβληματικό “παπί”

Renault-Captur

Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.



Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.

Βασικό συστατικό του Super Cub από το πρώτο μοντέλο είναι το μπροστινό σύστημα που συγκεντρώνει διάφορα εξαρτήματα – πιρούνι, τιμόνι και ποδιά – σε ένα ενιαίο σύνολο. Στο πρώτο μοντέλο, το τιμόνι σε σχήμα γλάρου, ήταν ένα αξιοσημείωτο επιχείρημα πωλήσεων και το νέο Super Cub C125 – με το σφυρήλατο κωνικό τιμόνι με επικάλυψη χυτής καμπύλης ρητίνης περιλαμβάνει χειριστήρια, διακόπτες και όργανα – αποτυπώνει αυτό το – απαράμιλλης ομορφιάς – μοτίβο.

Απλός, στιβαρός αξιόπιστος, οικονομικός: με δύο λόγια, ο κινητήρας του Super Cub C125. Ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας ψεκασμού καυσίμου SOHC 125cc έχει βελτιωθεί αισθητικά με ένα ματ μεταλλικό φινίρισμα και λεπτομέρειες χρωμίου που του χαρίζουν premium εμφάνιση, ενώ παράλληλα έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66.7km/l (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245km από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7L.

  1. Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 
ΤύποςΑερόψυκτος SOHC τετράχρονος, διβάλβιδος
Κυβισμός125cc
Διάμετρος x Διαδρομή52.4 x 57.9mm
Σχέση Συμπίεσης9.3:1
Μέγιστη Ισχύς7.1kW @ 7,500rpm
Μέγιστη Ροπή10.4Nm @ 5,000rpm
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού1.0 litres
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 
ΤροφοδοσίαΗλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου3.7 L
Κατανάλωση66.7km/litre (WMTC mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
ΜίζαΗλεκτρική
Μπαταρία12V-3.5AH
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 
Τύπος ΣυμπλέκτηΥγρός, πολύδισκος και αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης
Τύπος κιβωτίου4τάχυτο
ΣΚΕΛΕΤΟΣ 
ΤύποςΑτσάλινο τύπου μονής ραχοκοκαλιάς
ΠΛΑΙΣΙΟ 
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)1.915 x 720 x 1.000mm
Μεταξόνιο1.245mm
Γωνία Κάστερ26,5°
Ίχνος τροχού71mm
Ύψος σέλας780mm
Απόσταση από το έδαφος125mm
Ακτίνα στροφής2.0m
Βάρος (πλήρως υγρών)109kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
Τύπος ΕμπρόςΤηλεσκοπικό πιρούνι 26mm
Τύπος ΠίσωΔύο αμορτισέρ
ΤΡΟΧΟΙ 
Τύπος Εμπρός10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο
Τύπος Πίσω10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο
Ελαστικό εμπρός70/90-17M/C 48P
Ελαστικό πίσω80/90-17M/C 50P
ΦΡΕΝΑ 
Τύπος ΕμπρόςΜονός υδραυλικός δίσκος 220 mm
Τύπος ΠίσωΤαμπούρο 130mm
ΦΩΤΙΣΜΟΣ 
ΠροβολέαςLED
Πίσω φωςLED