W800 : H σειρά W της Kawasaki ολοκληρώνεται

Τα μοντέλα W800 που παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την Kawasaki συμπληρώνονται το 2020, με τη νεότερη W που έρχεται για να ολοκληρώσει μια γκάμα τριών μοντέλων.
Προσθέτοντας νέα λάμψη και αντανακλώντας την επιτυχία των W800 Street και W800 Café, η νέα W800 αντλεί έμπνευση από την αυθεντική W1 που κυκλοφόρησε το 1966 και είχε τεράστιο αντίκτυπο στους μοτοσυκλετιστές εκείνης της εποχής.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Retro Stories: ALFA ROMEO Montreal

0
Πριν από πενήντα χρόνια, την άνοιξη του 1970, η έκπληξη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είχε έρθει από την Alfa Romeo, με την παρουσίαση...

Team Manager Άλφα Ρομέο: “Ο Λεκλέρκ είναι μείγμα Ραικόνεν και Μίκαελ Σουμάχερ”

0
Ο team manager της Άλφα Ρομέο, Μπιτ Ζέντερ ανέφερε ότι ο Τσάρλς Λεκλέρκ είναι μια μίξη των Κίμι Ραικόνεν και Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Λεκλέρκ έκανε...

Eτοιμοπαράδοτα Volvo XC40 & XC60 σε προνομιακές τιμές

0
Η Volvo Car Hellas εξασφάλισε περιορισμένο αριθμό άμεσα διαθέσιμων Volvo XC40 και XC60 και προσφέρει στο κοινό τη δυνατότητα να τα αποκτήσει σε σημαντικά...

Φέρνει στο προσκήνιο την έντονη προσωπικότητα της μοτοσυκλέτας, την οποία εμπλουτίζει με τεχνολογία και προδιαγραφές, που καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις και τους νομικούς περιορισμούς της σύγχρονης εποχής. Έχοντας στον πυρήνα της, τις γνωστές γραμμές του αερόψυκτου κινητήρα 773 κ.εκ. που αποδίδει 35 kW, η W800 και οι δύο αδελφές της, μπορεί να έχουν την εμφάνιση των προηγούμενων μοντέλων W, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των εξαρτημάτων που διαθέτουν, είναι νέα ή ανανεωμένη.

Ξεκινώντας από το σασί, το πλαίσιο είναι μια νέα κατασκευή με σωλήνες μεγαλύτερης διαμέτρου που προσφέρουν σιγουριά και σταθερότητα. Η προσθήκη του κεντρικού σταντ στον βασικό εξοπλισμό ενισχύει ακόμη περισσότερο την ευκολία στην καθημερινή χρήση. Το προσεκτικά σχεδιασμένο πλαίσιο περιλαμβάνει πιρούνι με αυξημένη διάμετρο καλαμιών στα 41 χιλ. και φαρδύτερους τροχούς, που συμβάλλουν στην εξαιρετική συμπεριφορά των μοντέλων W800, με τη νέα W800 να έχει το πλεονέκτημα του μπροστινού τροχού 19 ιντσών που ενισχύει την κλασική της εμφάνιση. Με τα επιχρωμιωμένα φτερά και το επίσης επιχρωμιωμένο τιμόνι, το οπτικό εφέ που δημιουργείται είναι εκπληκτικό.



Από αισθητικής άποψης, η W800 διαθέτει σέλα σε στυλ “tuck and roll”, μοναδικής σχεδίασης γραφικά στα όργανα, καθώς και βαφή και γραφικά που θυμίζουν τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, προσθέτοντας παράλληλα μια σύγχρονη πινελιά. Η νέα W800 δημιουργήθηκε για να προσελκύσει και να συναρπάσει τους φίλους της κλασικής γοητείας. Γι’ αυτό το λόγο περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό επιχρωμιωμένων και γυαλισμένων εξαρτημάτων που συνδυάζονται αρμονικά, με τις κλασικές γραμμές που προσφέρουν οι διπλοί σωλήνες της εξάτμισης και τα δύο τελικά, τα οποία σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν βαθύ χαρακτηριστικό ήχο, σε συνδυασμό με εξαιρετική εμφάνιση.

Τεχνικά, η W800 λάμπει, με κορυφαία χαρακτηριστικά που σχεδιάστηκαν προσεκτικά στο εσωτερικό της μοτοσυκλέτας και τονίζουν το χρόνο και τη σκέψη που αφιέρωσαν οι μηχανικοί της KHI στη δημιουργία της μοτοσυκλέτας. Τα νέα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, καθώς και το σύστημα ABS είναι τόσο αποτελεσματικά όσο και απαραίτητα για την τήρηση της νομοθεσίας, ενώ το συνολικό πακέτο επικεντρώνεται στην κάλυψη των προδιαγραφών Euro5 που θα τεθούν σύντομα σε εφαρμογή. Στο εσωτερικό του κινητήρα υπάρχει μια σειρά από έξυπνες προσθήκες. Περιλαμβάνονται ο συμπλέκτης ολίσθησης που αποτρέπει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα κατεβάσματα ταχυτήτων, οι δύο κλασικού στυλ και σύγχρονης τεχνολογίας κύλινδροι, η ψηφιακή ανάφλεξη και η ηλεκτρική μίζα.