Η Ευρώπη χρειάζεται 2,8 εκατομμύρια φορτιστές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότεροι από 2,8 εκατομμύρια σταθμοί φόρτισης θα χρειαστούν στην Ευρώπη μέχρι το 2030, περίπου 15 φορές περισσότεροι από αυτούς που υπάρχουν σήμερα, ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γηραιάς Ηπείρου.

Αυτή η ανάγκη αναμένεται να ανεβάσει στα ύψη τη συνεργασία των αυτοκινητοβιομηχανιών με εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, που τα επόμενα χρόνια εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

52η Επέτειος Πολυτεχνείου: Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Ποιοι δρόμοι κλείνουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δείτε τους δρόμους που απαγορεύεται η στάση, η στάθμευση και θα γίνεται διακοπή της κυκλοφορίας λόγω των εκδηλώσεων για την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου.     Λόγω...

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων

Ποσό που υπερβαίνει τα 1.030.000 ευρώ ήταν το όφελος οργάνωσης η οποία διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων, απάτες με σκοπό την ασφαλιστική αποζημίωση, καθώς...

Η DACIA «έτρεξε» στον Μαραθώνιο της Αθήνας

Τα μοντέλα της DACIA, η οποία ήταν επίσημος χορηγός του 42ου Μαραθώνιου της Αθήνας, «οδήγησαν» τους αθλητές, από την αφετηρία ως τον τερματισμό στο...

Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν ότι οι ανάγκες για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα αναμένεται να είναι ακόμη πιο αυξημένες με ολοκληρωμένα δίκτυα σε όλες τις αστικές περιοχές.

Volvo Ex30

Και αυτό γιατί τα φορτηγά και τα λεωφορεία έχουν διαφορετικές ανάγκες από τα αυτοκίνητα, λόγω της υψηλότερης ζήτησης ισχύος και ενέργειας.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκίνητων (ACEA) θεωρεί την συγκεκριμένη περίοδο καθοριστική, καθώς σύντομα θα αποτελέσει ευκαιρία επένδυσης για να δημιουργηθούν τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά κτίρια δεκάδες σταθμοί φόρτισης.

Έτσι κάθε μήνα όσο κατασκευάζονται νέοι σταθμοί φόρτισης, τόσο θα ανεβαίνει το ποσοστό πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα βελτιώνονται και θα αναπτύσσονται οι υποδομές φόρτισης, παράλληλα με την συστηματική βελτίωση της αποθήκευσης ενέργειας στις μπαταρίες.