Γιατί άλλαξε λογότυπο η Nissan ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.

Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW

0
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...

LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή

0
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.   Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...

BYD Seal 5 DM-i: Το sedan που ταξιδεύει για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό –...

0
Με την τεχνολογία Super Hybrid DM plug-in, το BYD Seal 5 DM-i επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των sedan, χάρη στην άνεσή του, τον πλούσιο βασικό...

“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”

Volvo Ex30

Για να παρακολουθήσετε την παγκόσμια πρεμιέρα και να μάθετε περισσότερα για το ολοκαίνουργιο Nissan Ariya, επισκεφθείτε το TheNissanNext.com.