Γιατί άλλαξε λογότυπο η Nissan ;

Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.

Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Με έναν πομποδέκτη η διέλευση από όλα τα διόδια της χώρας από τον Νοέμβριο

0
Σε λειτουργία βρίσκεται από τις αρχές του μήνα η υπηρεσία Egnatia Pass, η οποία βοηθά τους οδηγούς να διέρχονται με τα οχήματά τους από...

ΚΟΚ: Μετά τα 16 τα παιδιά σε μηχανάκι, σε ειδικό κάθισμα έως 12 ετών

0
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ τα παιδιά επιτρέπεται να ανεβαίνουν σε μοτοσικλέτες μετά την ηλικία των 16 ετών είτε ως οδηγοί είτε ως επιβάτες. Επίσης, τα παιδιά πρέπει να κάθονται...

Ανάκληση για 1.070 Volvo XC60

0
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία Volvo Car Hellas εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων του μοντέλου XC60, παραγωγής 2018-20 (κωδικός ανάκλησης R-10044). Η ανάκληση αφορά σε 1.070 οχήματα. Μετά...

“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”

Για να παρακολουθήσετε την παγκόσμια πρεμιέρα και να μάθετε περισσότερα για το ολοκαίνουργιο Nissan Ariya, επισκεφθείτε το TheNissanNext.com.

googlenews