Γιατί άλλαξε λογότυπο η Nissan ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.

Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα Ε : Ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής (video)

Ο Oliver Rowland της NISSAN Formula E Team είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ε.     Η Φόρμουλα Ε, η οποία διεξάγεται με ηλεκτροκίνητα μονοθέσια,...

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Σταθερή, διστακτική πορεία

Τα SUV και τα υβριδικά μοντέλα εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στην ελληνική αγορά καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025.     Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ολοκληρώθηκε...

LIVE TV: Goodwood Festival of Speed 2025

Παρακολουθείστε live το Goodwood Festival of Speed του 2025.     Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αναμένεται να είναι φέτος ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα στην 30χρονη...

“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”

Volvo

Για να παρακολουθήσετε την παγκόσμια πρεμιέρα και να μάθετε περισσότερα για το ολοκαίνουργιο Nissan Ariya, επισκεφθείτε το TheNissanNext.com.