Από 4 Νοεμβρίου το ενιαίο e-pass για όλα τα διόδια

Κοινοποίησε το άρθρο

Από τις 4 Νοεμβρίου οι οδηγοί θα μπορούν να ταξιδεύουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας με ένα ενιαίο e-pass.

Συγκεκριμένα ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.

Mέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, ενώ τώρα, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει θα μπορεί να ταξιδέψει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITROEN C4: Νέες εκδόσεις Plus Pack και Tech – Τιμές

Με δύο νέες εκδόσεις, με πλουσιότατο εξοπλισμό και προσιτότερες τιμές εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C4.     Το CITROEN C4 αναμφίβολα είναι ένα από τα…διαφορετικά αυτοκίνητα...

LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας

Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.     Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...

Τα αυτοκίνητα που Επιλέγουν Ηλεκτρικά οι Έλληνες

Αύξηση σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τη BYD να οδηγεί την…κούρσα.     Με την αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα, να παρουσιάζει...

Για παράδειγμα θα ταξιδεύει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με το ίδιο e-pass του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο.

Volvo

Εάν για παράδειγμα, όταν φτάσει στα Τέμπη, έχει ξοδέψει ήδη όλο το ποσό που έχει βάλει στον πομποδέκτη του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Διαφορετικά θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, με φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου. Δεν θα μπορεί όμως να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου.

Δεν θα χρειάζεται όμως πλέον ο οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές.

Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες, θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Από το Νοέμβριο του 2019 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση.

Ήδη, από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες. Σε συνεργασία με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, ικανοποιείται έτσι οριστικά ένα χρόνιο αίτημα των οδηγών, που κινούνται στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τη μείωση των καθυστερήσεων.

Με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού, ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής.