Ταξινόμηση μεταχειρισμένου από Ευρώπη – Υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης

Στον έλεγχο των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποσκοπεί το άρθρο 53 του νόμου 4663 (ΦΕΚ 30Α/2020-12.2.2020) που ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Audi, Alfa Romeo, Jeep Cherokee σε δημοπρασία από 30 ευρώ (ΛΙΣΤΑ)

0
Αυτοκίνητα με τιμές από 30 ευρώ βγάζει σε πλειστηριασμό την ερχόμενη Τρίτη η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΔΔΔΥ). ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Στις 16-06-2020 ημέρα Τρίτη και ώρα 09:00...

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Φέτος και χωρίς πρόστιμο

0
Την επόμενη εβδομάδα εκτός απροόπτου θα κατατεθεί νομοσχέδιο στο οποίο θα περιλαμβάνεται και ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα των τελών...

Ράλι Ακρόπολις 1998 με εντυπωσιακά πλάνα

0
Aς θυμηθούμε τι έγινε στο ράλι Ακρόπολις του 1998. Τότε που συμμετείχαν πολλοί Έλληνες αγωνιζόμενοι, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κυριαρχούσε ο αείμνηστος Colin Mc Rae...

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, για την  ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εκτός των άλλων προβλεπόμενων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητο και το ισχύον δελτίο ΚΤΕΟ που έχει εκδοθεί στην χώρα από την οποία προέρχεται το αυτοκίνητο, αν φυσικά πρόκειται για χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τo οποίο δεν πρέπει να έχει καταγεγραμμένες σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις.

Επίσης, είναι απαραίτητο για την ταξινόμηση και το τιμολόγιο ή το ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου, στο οποίο αναγράφονται υποχρεωτικά και τα χιλιόμετρα που αυτό έχει διανύσει μέχρι την πώλησή του.

Οι υπηρεσίες μεταφορών είναι υποχρεωμένες να ελέγξουν αυτά τα δύο στοιχεία, να τα συγκρίνουν με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο πιστοποιητικό ταξινόμησης, το οποίο εκδίδεται από το τελωνείο και να προχωρήσουν στην ταξινόμηση του οχήματος, μόνο αν δεν διαπιστώσουν ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών.



Αν το αυτοκίνητο προέρχεται από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν απαιτείται δελτίο ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης, αλλά εκδίδεται νέο από ΚΤΕΟ της Ελλάδας, πριν την ταξινόμησή του.

Ο ίδιος νόμος μάλιστα ορίζει ότι αν η αρμόδια διεύθυνση μεταφορών, κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που πραγματοποιεί προκειμένου να ταξινομηθεί ένα όχημα, διαπιστώσει ανακολουθία στις καταγραφές των χιλιομετρητών, τότε επιβάλλει και πρόστιμο στον εισαγωγέα, που κυμαίνεται από 5.000 έως 50.000 ευρώ.