Τί φέρνει η Citroen στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ;

Στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Citroën έχει πολλά και σημαντικά νέα να φέρει στα μάτια των επισκεπτών. Από την αλλαγή που έκανε ολόκληρη η μάρκα, έως και τα νέα μοντέλα που θα είναι στο επίκεντρο της Ευρωπαϊκής αγοράς τους επόμενους μήνες, τα νέα που έχει να επικοινωνήσει η Citroën το Μάρτιο στη Γενεύη, είναι πολλά και ιδιαίτερα σημαντικά.

Ένα πλήρως ανασχεδιασμένο περίπτερο, αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα νέα «πρόσωπα» στη γκάμα της Citroën, που είναι ήδη 6 μέσα στους τελευταίους 24 μήνες και έπεται συνέχεια! Τα αυτοκίνητα που αντλούν από το DNA της μάρκας τα μοναδικά χαρακτηριστικά, την τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα και τη συνολική άνεση που ορίζεται από το ξεχωριστό πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort®.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη, η Citroen:

– Παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα το νέο Berlingo. Είναι η τρίτη γενιά ενός εμβληματικού αυτοκινήτου, με την οποία συνεχίζεται η επιτυχημένη ιστορία του μοντέλου που δίνει έμφαση στην απλότητα, την άνεση, τη λειτουργικότητα και την απόλυτη πρακτικότητα, υιοθετώντας πλήρως τις αξίες της Citroën.

– Στο πλευρό του Berlingo και πρώτη φορά σε Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, θα είναι το νέο C4 Cactus. Το εξαιρετικά άνετο και ιδιαίτερα φρέσκο αισθητικά hatchback, που θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroën στην Ευρώπη, με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions™.

– Η Citroën παρουσιάζει στη Γενεύη την ειδική έκδοση C4 Picasso Rip Curl, καθώς και το SpaceTourer Rip Curl Concept, ένα «νομαδικό» και ιδιαίτερα ευχάριστο 4×4, πλήρως εξοπλισμένο για απεριόριστη περιπέτεια, βασισμένο στην τεχνογνωσία της Rip Curl με τη συνεργασία της οποίας έχουν προκύψει πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα για περιπέτεια.

– Στο επίκεντρο θα είναι επίσης το νέο C3 Aircross Next Gen SUV, το οποίο είναι ήδη μεταξύ των best sellers της μάρκας, μαζί με το νέο C3 και τις ειδικές του εκδόσεις με έμφαση στη μόδα, “Elle”.

Ο δυναμισμός των παραπάνω που ξεπερνάει τα αυτοκίνητα και προβάλλει με τον πιο πειστικό τρόπο τη διάθεση της Citroën για εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα, από τους χώρους της εταιρείας και τις εκθέσεις της με τα ιδιαίτερα σημεία πώλησης, μέχρι την after sales εξυπηρέτηση που ξεπερνά κάθε προσδοκία, κάνοντας την εμπειρία της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου την πλέον φιλική για το χρήστη.

Στα 1.100 τετραγωνικά μέτρα του περιπτέρου, η Citroën παρουσιάζει τη μοντέρνα γκάμα αυτοκινήτων της που έχει αναγεννηθεί και προβάλλει την επιμονή για διάκριση σε όλους τους τομείς. Τα μοντέλα της κρατούν τα χαρακτηριστικά που κάνουν το καθένα να ξεχωρίζει, ενώ μοιράζονται το νέο στυλιστικό ύφος, που βασίζεται στο πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort®. Η διάρκεια στην επιθετική πολιτική της εταιρείας, θα δώσει συνέχεια στην άνοδο που σημείωσε η Citroën παγκοσμίως με αύξηση μεριδίου κατά 7,5% (εξαιρουμένης της Κίνας). Στην Ευρώπη, η μάρκα έχει κάνει νέο ρεκόρ ξεπερνώντας τις 768.000 πωλήσεις αυτοκινήτων. Το 2018, η συνεχιζόμενη αύξηση θα βασιστεί στα μοντέλα που θα βρεθούν στη Γενεύη.