Οδηγούμε το νέο Golf: To best-seller τώρα και digital !

Renault-Captur
Η όγδοη γενιά του bestseller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα,   δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε την κατηγορία  
Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Aνανέωση για το Volkswagen Tiguan

0
Οι αριθμοί λένε την αλήθεια: με περισσότερες από έξι εκατομμύρια πωλήσεις, το Volkswagen Tiguan είναι το πιο επιτυχημένο Sports Utility Vehicle στην Ευρώπη και...

To νέο Volkswagen T-Roc Cabriolet στην Ελλάδα από 28.310 €

0
Το T-Roc ήδη από το λανσάρισμά του «δικαίωσε» το όνομα που του έδωσαν οι ιθύνοντες της Volkswagen, «ροκάροντας» την κατηγορία του. Με το Τ να...

Volkswagen T-Roc Cabriolet: Ξεκίνησε η παραγωγή του

0
Πολύς κόσμος δεν έχει ακούσει καν για το Όσναμπρυκ, μία γραφική πόλη στη βορειοδυτική Γερμανία που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο, το 780 μΧ.. Και...

Ο βασικός εξοπλισμός του Golf έχει επεκταθεί σημαντικά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED.

Ο σχεδιασμός του Golf έχει πάντα θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του – για επτά γενιές το μοντέλο βελτιώνεται συνεχώς, σε όλα τα σημεία του. Σε αυτή τη διαδικασία, οι σχεδιαστές έχουν εξελίξει στο έπακρο το σχεδιαστικό του DNA, κάνοντας το Golf ένα icon της αυτοκίνησης, ξεκάθαρο και ανυπέρβλητο.



Η λέξη κλειδί στο χειρισμό του νέου Golf είναι η «εξατομίκευση». Οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις του οδηγού αποθηκεύονται στο αυτοκίνητο ή στο cloud, και είναι πάλι διαθέσιμες ακόμα και μετά την αλλαγή του οδηγού ή του οχήματος.

Παρόλο που το νέο Golf δεν φαίνεται τόσο υψηλό, δίνοντας την εντύπωση πιο τεντωμένου και δυναμικού, διατηρούνται οι συμπαγείς διαστάσεις του: μήκος 4.284 mm, πλάτος 1.789 mm και ύψος 1.456 mm. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 mm.

Ακόμη και σε μεγάλες διαδρομές, το νέο Golf προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα, μαζί με χώρο αποσκευών 380 λίτρων σε πλήρη διαμόρφωση καθισμάτων. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στο μέγιστο των 1.237 λίτρων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο χώρος των ώμων (1.420 mm μπροστά, 1.370 mm πίσω) και το ύψος της κεφαλής (1.018 mm μπροστά, 968 mm πίσω) είναι σχεδόν αμετάβλητοι.

Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Tα επίπεδα ισχύος τους θα κυμανθούν μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS.

Το Innovision Cockpit, ο συνδυασμός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10 ιντσών και συστήματος Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, στο βασικό μάλιστα εξοπλισμό του νέου Golf, είναι ένα μόνο από τα μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του μοντέλου

Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf. Ένα νέο, αποδοτικό χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει επίσης αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.

Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το Active Cylinder Management (ACT).

Οι τρεις eTSI ήπιες υβριδικές μονάδες του Golf είναι παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι ήπιοι υβριδικοί κινητήρες θα διατίθενται με 110 PS, 130 PS και 150 PS.

Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V.

Το νέο Golf θα εισάγεται στην Ελλάδα όχι από την έκδοση “Golf”, τη βασική του εργοστασίου, αλλά την αμέσως επόμενη, έκδοση “Life”. Αυτό σημαίνει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από την εισαγωγική έκδοση διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας.

Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι εκδόσεις του νέου Golf που είναι άμεσα διαθέσιμες για παραγγελία. Παράλληλα, να σημειωθεί ότι νωρίς την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία και η έκδοση του Golf 1.0 TSI 110 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.500 €.

ΒενζίνηLifeStyle
Golf 1.5 TSI ACT 130PS21.800
Golf 1.5 TSI ACT 150PS23.85025.950
Mild Hybrid
Golf 1.5 eTSI ACT 150PS DSG Mild Hybrid25.05028.100
Diesel
Golf 2.0 TDI SCR 150PS DSG26.750