Οδηγούμε το νέο Nissan JUKE – Στόχος η κορυφή στην κατηγορία B-crossover

Η εμπορική διάθεση του  πρωτοποριακού JUKE ξεκίνησε αρχικά πριν από μια δεκαετία και έφτασε σε πωλήσεις το 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα παγκοσμίως,  καταλαμβάνοντας  μια ξεχωριστή  θέση στην κατηγορία  των compact crossover SUVs, που αρκετοί ανταγωνιστές προσπαθούν να αντιγράψουν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Nissan Ariya: Η νέα τάση στα crossover

0
Η Nissan αποκάλυψε στον κόσμο το ολοκαίνουργιο coupé crossover Nissan Ariya, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο για τα ηλεκτρικά οχήματά της. Το πρωτοποριακό EV έκανε...

Πόσο κοντά είναι το concept από το αυτοκίνητο παραγωγής;

0
Μερικές φορές, η ουσία ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου συνοψίζεται στην εξερεύνηση μια ιδέας. Μπορεί να αντικατοπτρίζει τον μεγαλεπήβολο σχεδιασμό για έναν μελλοντικό κόσμο, με τεχνολογία...

Nissan GT-R50 by Italdesign: Το πιο όμορφο εκατομμύριο με ρόδες… (+video)

0
Η Nissan συνεργάστηκε αρχικά με την Italdesign για να δημιουργήσει ένα  πρωτότυπο μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, με αφορμή την  50η επέτειο...

Το κινητήριο σύνολο του Nissan JUKE είναι και αυτό  εξαιρετικά προηγμένο, με έναν μικρό turbo βενζινοκινητήρα που είναι συμπαγής, ελαφρύς, εξαιρετικά αποδοτικός  και οικονομικός. Για πρώτη φορά, το JUKE  είναι διαθέσιμο με την επιλογή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, με paddle shifters ή με πλήρη αυτόματη λειτουργία. Σε συνδυασμό με ένα καινούργιο πλαίσιο, το κιβώτιο αυτό διασφαλίζει ότι το νέο JUKE είναι διασκεδαστικό, αναβαθμισμένο και πιο  αποτελεσματικό με υποδειγματική  ασφάλεια.

 



Το Nissan JUKE είναι χτισμένο στην πλατφόρμα CMF-B και θα κατασκευάζεται στο βραβευμένο εργοστάσιο παραγωγής της Nissan στο Sunderland, στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις πωλήσεις του μοντέλου να έχουν ήδη ξεκινήσει και στην Ελληνική αγορά.

Απολαυστικό, όπως πάντα στην οδήγηση, το ολοκαίνουργιο JUKE προσφέρει νέα επίπεδα από πλευράς επιδόσεων και τεχνολογιών,  όντας το πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο της Nissan

 

Το ολοκαίνουργιο JUKE έχει μεγαλώσει, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί την αίσθηση της οδηγικής διασκέδασης, με μια σύγχρονη εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση που θα θέσει και πάλι ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία  B-crossover. Συνδυάζει το στυλ ενός coupe με το αμάξωμα ενός crossover. Αυτό προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό, καθιστώντας το μοντέλο ιδανικό τόσο για το αστικό περιβάλλον, όσο και έξω από αυτό.

“Μεταμορφωμένο” είναι  και το εσωτερικό του  νέου JUKE, με περισσότερο στυλ, περισσότερο χώρο, αναβαθμισμένη  ποιότητα και τεχνολογία. Το νέο JUKE είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά, όπως και ο χώρος αποσκευών των  422 λίτρων, που πλέον  προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο.

Το αναδιαμορφωμένο εσωτερικό προσφέρει στυλ και άνεση πλαισιωμένο από φωτεινά  υλικά υψηλής αισθητικής. Τα νέα, μαλακής αφής υλικά στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και στο πάτωμα,  προσφέρουν μια αίσθηση ασυναγώνιστης ποιότητας  που συμπληρώνεται από τα στάνταρ monoform σπορ καθίσματα και την προαιρετική Alcantara®, ή δερμάτινη επένδυση.

Τα εμπρός καθίσματα, εκτός από την προσεγμένη εμφάνιση και την άνεση που τα  χαρακτηρίζει, ενσωματώνουν  (σε συγκεκριμένες εκδόσεις)  το πρωτοποριακό ηχοσύστημα Bose Personal Plus, το οποίο προσφέρει ένα αξεπέραστης αισθητικής ακουστικό αποτέλεσμα. Το συγκεκριμένο ηχοσύστημα, μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας ‘αναδυόμενης’ οθόνης ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 8 ιντσών, που παρέχει εύκολη πρόσβαση στην εφαρμογή  Nissan Connect Services.

 

Το νέο JUKE έχει σχεδιαστεί για να ενθουσιάσει νέους και υφιστάμενους ιδιοκτήτες του μοντέλου. “Από την αρχή, σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε το νέο JUKE με ευελιξία στη σκέψη μας”, δήλωσε ο David Moss, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Nissan Europe. “Ο οδηγός  θα αντιληφθεί  τα οφέλη μόλις πιάσει το τιμόνι.”

Κάτω από το σμιλευμένο καπό  βρίσκεται  ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας που είναι οικονομικός και συνάμα αποδοτικός. Το σύνολο του  1.0 λίτρου  είναι συμπαγές και ελαφρύ και διαθέτει ένα υπερσυμπιεστή για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει την  απόκριση και την ευχάριστη συμπεριφορά που προσδοκά ο οδηγός του. Αποδίδει  117PS και 180Nm ροπής  (200Nm με λειτουργία over boost). Συνοδεύεται με στάνταρ  χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων  διπλού συμπλέκτη (DCT), με paddle shifts.

Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί, επιτυγχάνοντας 5,9l/ 100km (WLTP) με το  χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 6,0l  /100km με το  DCT (WLTP). Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί, ξεκινώντας από 135g/km (WLTP) για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 138g/km (WLTP) για το DCT.

Το νέο JUKE ξεκινά από τις 17.900€  και βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

 

Το “D-Mode” επιτρέπει στον οδηγό  να αλλάζει άνετα τις τρεις λειτουργίες -Standard, Eco και Sport– προκειμένου να  ρυθμίζει την απόκριση του αυτοκινήτου ανάλογα με το δρόμο ή τη διάθεσή του .

Ξεκινώντας την πολλά υποσχόμενη εμπορική του πορεία με την  κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων για το 2019 από το Euro NCAP, το νέο Nissan JUKE είναι εξοπλισμένο με πλήθος προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδήγησης και επιλογών ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κάνοντας την  κάθε διαδρομή ασφαλέστερη, απλούστερη και πιο ευχάριστη.

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν την  Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, την Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, την  Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και την Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, ως μια μοναδική “πρεμιέρα”  για την συγκεκριμένη κατηγορία. Η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα αυτοκίνητο μπαίνει στο τυφλό σημείο του (κατά την αλλαγή λωρίδας) και επαναφέρει το νέο JUKE πίσω στη λωρίδα του.

Παράλληλα, η προηγμένη τεχνολογία ProPILOT της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση, θα είναι διαθέσιμη στο JUKE για πρώτη φορά. Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, το ProPILOT επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί την σωστή απόσταση και ταχύτητα και με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.