Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta

Κοινοποίησε το άρθρο

Το νέο Ford Fiesta είναι ένα μοντέλο που ξέραμε από την αρχή του 2017 ότι θα ανακατέψει την τράπουλα στην κατηγορία του όχι μόνο επειδή είναι η δημοφιλέστερη στην Ελληνική αγορά αλλά επειδή φέτος έχουμε όλους τους δυνατούς παίκτες της να παρουσιάζουν φρέσκιες προτάσεις.

 Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta

Τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις Fiesta θα προσφέρουν ανώτερη ποιότητα και πολιτισμένη λειτουργία. Με νέο, ξεχωριστό στυλ, επαναστατική σχεδίαση εσωτερικού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης από ποτέ. Η Ford έχει εξελίξει επίσης τον ευρέως αναγνωρισμένο, απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα του Fiesta.

Το νέο Fiesta θα διατίθενται για πρώτη φορά στην πολυτελή έκδοση Ford Fiesta Vignale – στο πλαίσιο της ανώτερης εμπειρίας προϊόντος και ιδιοκτησίας Ford Vignale. Το Fiesta Vignale προσφέρει μοναδικά σχέδια ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών, αποκλειστικές λεπτομέρειες και αποχρώσεις εξωτερικού και δερμάτινα καθίσματα με εξαγωνικά σχέδια και ραφές τύπου σμόκιν.

Πέρσι, η Ford λανσάρισε για πρώτη φορά μία νέα σειρά μοντέλων ST-Line εμπνευσμένη από τη Ford Performance σε συνδυασμό με ισχυρούς βενζινοκινητήρες Ford EcoBoost και TDCi diesel, για πελάτες που αναζητούν το σπορ κύρος των μοντέλων Ford ST – χωρίς να απαιτούν τις απόλυτες επιδόσεων των βελτιστοποιημένων κινητήρων και πλαισίων ST με σπορ τεχνολογίες.

Στο σπορ εξωτερικό στυλ του Fiesta ST-Line ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου, η μάσκα, ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας και οι πλαϊνές ποδιές σε μοναδικά σχέδια. Στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα σπορ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και στο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, ενώ μία σπορ ανάρτηση απογειώνει την οδηγική εμπειρία.

Το στιλάτο Fiesta Titanium, μία έκδοση ανώτερου επιπέδου εξοπλισμού και ποιότητας, θα προσφέρεται στους πελάτες Fiesta σε όλη την Ευρώπη. Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού των μοντέλων Ford συγκέντρωσαν περίπου το 59% των πωλήσεων το 2016, ποσοστό που αυξήθηκε στο 65% το πρώτο τετράμηνο του 2017. Το Fiesta θα διατίθεται και σε έκδοση Trend.

L0053

Τα μοντέλα Fiesta Vignale, ST-Line, Titanium και Trend θα πλαισιωθούν του χρόνου από:

Το νέο Fiesta Active – το πρώτο μοντέλο Fiesta crossover model, που θα συνδυάζει το σκληροτράχηλο στυλ SUV – αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπάρες οροφής και πρόσθετη προστασία – με την πρακτικότητα ενός hatchback και γνήσια, δυναμική συμπεριφορά Fiesta

Το νέο Fiesta ST – το πρώτο μοντέλο Ford Performance με τρικύλινδρο κινητήρα και το πρώτο Fiesta ST με επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes)

Επιπλέον έμφαση δόθηκε και στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Το Ford SYNC 3 θα προσφέρει τη δυνατότητα στους οδηγούς του Fiesta να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα  smartphones χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές στην καθομιλουμένη γλώσσα.

Πατώντας απλά ένα μπουτόν και λέγοντας “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” οι οδηγοί μπορούν να εντοπίζουν γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού και στάθμευσης οχημάτων, και να βρίσκουν σιδηροδρομικούς σταθμούς, αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Το σύστημα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto™. Εξάλλου, το SYNC 3 προσφέρει SYNC AppLink, που επιτρέπει τη φωνητική ενεργοποίηση μιας σειράς εφαρμογών smartphone όπως Glympse, Aupeo, Spotify, MyBoxMan, HearMeOut, AccuWeather, και Los 40 Principales.

Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Επίσης, με το SYNC 3 προσφέρεται μία ανεξάρτητη, έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, και μία έγχρωμη 4,2 ιντσών συνδυάζεται με το MyFord Dock όπου οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν, τοποθετούν και να φορτίζουν κινητές συσκευές, όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν κορυφαία ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα από των ανταγωνιστών, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης.

Απαντώντας στην τάση των καταναλωτών σε φορητά ψηφιακά πολυμέσα, η Fiesta προσφέρει συνδεσιμότητα Bluetooth και δύο θύρες USB στο βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται ενσωματωμένο CD player. Ραδιόφωνο DAB διατίθεται με όλη τη γκάμα. Με όποιο τρόπο οι οδηγοί επιλέξουν να απολαμβάνουν τη μουσική τους, τα ηχοσυστήματα του Fiesta υπόσχονται υψηλή ποιότητα ήχου. Ανάμεσά τους και το πρώτο B&O PLAY Sound System που διατίθεται ποτέ με ένα μοντέλο Ford.

L0108

Μία απλουστευμένη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης και diesel προδιαγραφών Euro Stage 6 προσφέρει επιδόσεις και οικονομία καυσίμου που αποτελούν τη βάση για μία κορυφαία οδηγική εμπειρία και μειώνουν το κόστος χρήσης.

Ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford προσφέρεται σε εκδόσεις 100 , 125 και 140 ίππων, ενώ με τη συμβολή ενός νέου, εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου μειωμένων τριβών πετυχαίνει εκπομπές CO2 97 g/km και κατανάλωση 4,3 l/100 km. Προαιρετικά, διατίθεται ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο για την έκδοση 100 ίππων με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddles).

Ο υπερτροφοδοτούμενος, τρικύλινδρος 1.0L EcoBoost χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, Twin-independent Variable Cam Timing, και μία καινοτόμο έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου για απαράμιλλα αθόρυβη λειτουργία τριών κυλίνδρων.

Ο κινητήρας 1.5L TDCi 120 ίππων της Ford είναι ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Fiesta – προσφέροντας έναν ευέλικτο συνδυασμό ισχύος, ροπής και οικονομίας καυσίμου για μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 89 g/km. Ο κινητήρας 1.5L TDCi προσφέρεται επίσης με 85 ίππους – 10 ίππους περισσότερους από το πιο αποδοτικό απερχόμενο Fiesta – με αναμενόμενες εκπομπές της τάξης των 82 g/km CO2 που υποστηρίζονται από το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Ford.

Ο κινητήρας 1.5L TDCi χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης, υπερσυμπίεση – με τεχνολογία μεταβλητής γεωμετρίας για την έκδοση 120 ίππων – και προηγμένο ψεκασμό καυσίμου που βελτιώνει την πολιτισμένη λειτουργία. Η λειτουργία Smart Regenerative Charging βελτιώνει την απόδοση, ελέγχοντας την εμπλοκή του εναλλάκτη που  φορτίζει τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει ή φρενάρει.

Ο βενζινοκινητήρας 1.1L της Ford μοιράζεται την αρχιτεκτονική ενός τρικύλινδρου με τον 1.0-L EcoBoost, και συνδυάζεται με νέο, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στις εκδόσεις 70 και 85 ίππων, αντικαθιστώντας τον απερχόμενο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα  1.25L και αποδίδοντας περισσότερη ισχύ και μειωμένες εκπομπές CO2  κάτω από 101 g/km και κατανάλωση 4,4 l/100. 

{gallery}parousiaseis/ford/Ford_Fiesta_{/gallery}