Κάνε τα ελαστικά σου να αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα

Τα ελαστικά αποτελούν ένα από τα βασικά εξαρτήματα που έχει το αυτοκίνητο που οδηγείς. Γι’ αυτό και χρειάζονται την ανάλογη προσοχή. Κι αυτό γιατί είναι τα μόνα που διατηρούν την επαφή του αυτοκινήτου με τον δρόμο.
Από αυτό, λοιπόν, αντιλαμβάνεσαι πόσο σημαντικά είναι για την οδηγική ασφάλεια και πόσο πρέπει να φροντίζουμε για την συντήρησή τους. Επίσης, υπάρχει τρόπος να κάνετε τα ελαστικά σας να αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα και να παραμένουν ασφαλή για την οδήγησή σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η συγχώνευση PSA με FCA κινδυνεύει λόγω κορονοϊού ;

0
Ο όμιλος PSA δήλωσε ότι διατηρεί τη δέσμευσή του για συγχώνευση με τη Fiat Chrysler Automobiles, μετά τις πληροφορίες που κοινοποίησαν τα γαλλικά μέσα...

Volkswagen: 80.000 εργαζόμενοι σε αναγκαστική άδεια λόγω κορονοϊού

0
Η Volkswagen θα θέσει περίπου 80.000 εργαζόμενους στη Γερμανία σε αναγκαστική άδεια λόγω της μείωσης της παραγωγής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που προκαλεί η κρίση...

Peugeot 508 PSE: Υβριδικό με τη σφραγίδα της Peugeot Sport

0
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) που έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Πρόκειται για το πρώτο...

Σύμφωνα με το το Car Care Council, τον αμερικανικό μη κυβερνητικό οργανισμό για την ασφάλεια στους δρόμους, ο ευκολότερος τρόπος να τα κάνουμε να ζήσουν περισσότερο είναι η αντικατάστασή τους μπρος-πίσω ανά 10.000-12.000 χιλιόμετρα. Σε ένα αυτοκίνητο, τα ελαστικά δεν φθείρονται με τον ίδιο τρόπο. Δεν έχουν, δηλαδή, την ίδια φθορά μπροστά και πίσω. Αυτό σημαίνει ότι αν τα αλλάζουμε θέση, αυτό εξισορροπεί τη φθορά και τους χαρίζει μακροζωία.

Είναι μια πρακτική που θα κάνει τα ελαστικά στο αυτοκίνητο που έχετε να αντέχουν περισσότερο ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την οδηγική σας ασφάλεια. Και σίγουρα όλοι θέλουμε να οδηγούμε τηρώντας τους κανόνες. Και έχοντας δείξει τη μέγιστη προσοχή για τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Αυτή η πρακτική της αλλαγής πρέπει να εφαρμόζεται σε συνδυασμό με την ευθυγράμμιση των ελαστικών. Αυτός είναι, μάλιστα αποδεδειγμένα, ο καλύτερος τρόπος για να κερδίζουμε χιλιόμετρα με τα ίδια λάστιχα. Επιπλέον με αυτό το συνδυασμό πετυχαίνουμε ταυτόχρονα πιο ομοιόμορφη φθορά και στα τέσσερα λάστιχα.



Επιπλέον, σύμφωνα με το Car Care Council τα λάστιχα μπορούν να αλλάζουν άξονα (μπρος-πίσω) αλλά δεν ισχύει το ίδιο με την πλευρά. Επιπλέον, αν τελικά επιλέξουμε να κάνουμε την αλλαγή μπρος-πίσω, θα πρέπει να γίνεται πριν τα μπροστά ελαστικά φαγωθούν τελείως και δεν προσφέρουν πια καμία πρόσφυση. Αν δεν εφαρμόζετε μέχρι τώρα την τακτική, μάλλον ήρθε η ώρα.