Aντικατάσταση άδειας οδήγησης : Πλέον γίνεται σε 1 μέρα

αντικατάσταση άδειας οδήγησης

Στις 4.000 ανήλθαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις σε ένα μήνα για αντικατάσταση άδειας οδήγησης, με αυθημερόν διεκπεραίωση 2.614 αιτημάτων, 87 σε εκκρεμότητα λόγω ανεπαρκών στοιχείων και απόρριψη των υπολοίπων λόγω ελλιπών προδιαγραφών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.

Τον περιφερειάρχη συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Αν. Αττικής, Θανάσης Αυγερινός, Οικονομικών, Νίκος Πέππας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.

Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:

  1. Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
  2. Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
  3. Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
  4. Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
  5. Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
  6. Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.