Aντικατάσταση άδειας οδήγησης : Πλέον γίνεται σε 1 μέρα

Κοινοποίησε το άρθρο
αντικατάσταση άδειας οδήγησης

Στις 4.000 ανήλθαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις σε ένα μήνα για αντικατάσταση άδειας οδήγησης, με αυθημερόν διεκπεραίωση 2.614 αιτημάτων, 87 σε εκκρεμότητα λόγω ανεπαρκών στοιχείων και απόρριψη των υπολοίπων λόγω ελλιπών προδιαγραφών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2024

Με τη συμμετοχή 80 αυτοκινήτων, που είχαν προορισμό τις Σπέτσες, διοργανώθηκε, για άλλη μια φορά το Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ φέρνοντας εικόνες από άλλες εποχές,...

Ε65 : Στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας

Δύο σημαντικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου Ε65 παραδόθηκαν στην κυκλοφορία, με αποτέλεσμα τις ταχύτερες μετακινήσεις σε προορισμούς της Κεντρικής Ελλάδας     Με την παράδοση στην κυκλοφορία του...

OPEL Grandland 2024 : Η επόμενη ημέρα (video)

Με το νέο Grandland ολοκληρώνεται ο εξηλεκτρισμός της OPEL, ενώ παράλληλα εμφανίζονται πολλά από τα «φουτουριστικά» στοιχεία που θα έχουν πλέον τα μοντέλα της...

Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.

Τον περιφερειάρχη συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Αν. Αττικής, Θανάσης Αυγερινός, Οικονομικών, Νίκος Πέππας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.

Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:

  1. Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
  2. Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
  3. Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
  4. Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
  5. Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
  6. Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.