Ανάβαση Διονύσου – Χρονομετρημένες Δοκιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Η πρώτη αγωνιστική ημέρα της Ανάβασης Διονύσου, και του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2019, υποδέχθηκε τους εκατοντάδες θεατές που έδωσαν από σήμερα το παρόν στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης με λαμπρή λιακάδα και, παρά τον ισχυρό αέρα, με εξαιρετικό θέαμα από όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στις Χρονομετρημένες Δοκιμές.

Παρά το γεγονός ότι τηρήθηκε το πρόγραμμα, ένας αξιοσημείωτος αριθμός μηχανικών προβλημάτων στη διαδρομή επέφερε πολλές διακοπές κι έτσι δεν επέτρεψε το Σωματείο «Ελληνική Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής», που διοργανώνει τον αγώνα, να κάνει και τρίτο σκέλος χρονομετρημένων δοκιμών. Ο χρόνος μέχρι την στιγμή της παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, αλλά και μέχρι τη δύση του ηλίου, δεν ήταν αρκετός για κάτι τέτοιο.

Τη δράση ξεκίνησε με το Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, στο οποίο και τις δύο φορές τον πρώτο χρόνο πέτυχε ο Στάθης Κουκέας – καταφέρνοντας, μάλιστα, στο δεύτερο πέρασμα να πέσει κάτω από το 2:53, στο 2:52.95. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Κώστας Γιαννίκος πέτυχαν το δεύτερο και τρίτο χρόνο του β’ σκέλους και της ημέρας, κάτω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο.

Στην κατηγορία Ν, τον πρώτο χρόνο και στα δύο σκέλη (κατά 5 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο δεύτερο, στο 2:32.87) πέτυχε ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EvoIX της N4, ενώ τον ακολούθησε ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο. Εξαιρετικά ταχείς, στο μεταξύ, ήταν και οι Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), που πέτυχαν τα ταχύτερα ανεβάσματα της Ν3 και της Ν2 αντίστοιχα.

Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth / A8) απάντησε με 2:28.88 στο δεύτερο σκέλος στον πρώτο χρόνο που είχε σημειώσει στο α’ σκέλος ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EvoVI), με 2:30.4. Τον πρώτο χρόνο της Α7 πέτυχε στο πρώτο σκέλος ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B 1.6i), της Α6 ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και της Α5 ο Χρήστος Ατζέμης (Peugeot 106 Rallye).

Με 2:32.5 ο ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 2.3 E30 / Ε12) έκανε τον πρώτο χρόνο της κατηγορίας Ε στο πρώτο ανέβασμα, ενώ ταχύτερος στην Ε11 -και δεύτερος στους χρόνους- και στις δύο περιπτώσεις ήταν ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX Sport 1.6). Η Ε10 και στα δύο ανεβάσματα ήταν «υπόθεση» Αθανάσιου Φάσσα (Peugeot 106 S16).

Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) συνέχισε από εκεί που έμεινε πέρσι, στην πρώτη θέση, αντιμετωπίζοντας τον νέο συναγωνισμό από τη Lamborghini Huracan Super Trofeo του «Samino», ο οποίος στο δεύτερο πέρασμα έφτασε τον πρωταθλητή στα 1,23 δευτ. Αρκετά κοντά, στα 2,30 δευτ. ήταν και ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, με την εξίσου εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge. Και στις δύο αναβάσεις, στα δίλιτρα της FST2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Περατινός με VW Golf 2.0 Turbo.

Η κατηγορία των Ιστορικών γνώρισε και πάλι την κυριαρχία του Γιώργου Κατσαρού με το εντυπωσιακό Ford Escort Mk1 RS1600, που έριξε κατά δύο δευτερόλεπτα το χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Το δεύτερο χρόνο της ημέρας στην κατηγορία πέτυχε ο Γιάννης Τσαλαματάς και τον τρίτο ο Γιάννης Κατσικάς, με δύο Ford Escort Mk2 RS2000.