Πολλές συμμετοχές, πολυάριθμοι θεατές και θέαμα με εντυπωσιακούς χρόνους ήταν τα χαρακτηριστικά της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.
Με την περίφημη Ανάβαση της Ριτσώνας ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Για άλλη μια χρονιά ο συγκεκριμένος αγώνας συγκέντρωσε πολλές συμμετοχές (103), αλλά και πολυάριθμους θεατές.
Οι καθυστερήσεις πάντως δεν έλειψαν. Καθώς στο δεύτερο σκέλος υπήρξε διακοπή προκειμένου να καθαριστεί το οδόστρωμα από λάδια. Αλλά και για να εκτιμηθεί η κατάσταση του οδοστρώματος έπειτα από τη σύντομη βροχόπτωση.
Στη Formula Saloon, o Μάριος Ηλιόπουλος με με το πανίσχυρο FORD Fiesta πρωταγωνίστησε και φέτος, «σπάζοντας» τα χρονόμετρα με την επίδοσή του. Με χρόνο 1:58.97 στο δεύτερο ανέβασμα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ και περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας, πέτυχε ρεκόρ Ανάβασης. Προσθέτοντας άλλη μια νίκη στο πλούσιο παλμαρέ του.
O «Κανέλλος» με PEUGEOT 106 τερμάτισε δεύτερος στη Formula Saloon και επικράτησε στην FSA2L. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Χαντζής με ALFA ROMEO 75, ενώ ήταν πρώτος και στην FST2. Στην FSA, ταχύτερος ήταν ο Δημήτρης Ρέμεντζης με PEUGEOT 206.
Στην Ομάδα Α και στην κλάση Α8, ο Μιχάλης Ευθυμίου με FORD Escort ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα και πανηγύρισε τη νίκη για μια ακόμη χρονιά. Στην πρώτη του επαφή με το SKODA Fabia R5, o Γιώργος Αργυρίου τερμάτισε δεύτερος, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον Γιαννιώτη Χρήστο Λάππα με FORD Fiesta R5.
Στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα και στην Α6, νικητής αναδείχθηκε ο 26χρονος Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος με CITROEN Saxo VTS. Με ίδιο αυτοκίνητο, στη δεύτερη θέση της κατηγορίας βρέθηκε ο Βασίλης Ανάγνου. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κρητικός Ανδρέας Μαραγκάκης με PEUGEOT 106 S16. Στην Α5 νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Παπαπέτρου με PEUGEOT 106 Rallye.
Ο Μηνάς Μπενής με MITSUBISHI Lancer Evo IX πήρε για τρίτη συνεχόμενη φορά τη νίκη στην Ομάδα Ν καθώς και στη Ν4. Δεύτερος στη Ν και νικητής στη Ν έως 2 Λίτρα και στη Ν3, αναδείχθηκε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος με HONDA Civic Type R EP3. Ο Σάκης Γιαννούλης με HONDA Civic Type R, τερμάτισε τρίτος στη Ν και δεύτερος στη Ν έως 2 Λίτρα. Το βάθρο στη Ν έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Αναστάσιος Γρυπιώτης με HONDA Civic Type R.
Αμφίρροπη ήταν η μάχη στη Ν2 τον Παναγιώτη Σμυρναίο να κατακτάει τη νίκη. Οδηγώντας ένα PEUGEOT 106 S16. Με ίδια αυτοκίνητα, ακολούθησαν οι Κίμωνας Θέος και Ιωάννης Κακεπάκης.
Στην Ομάδα Ε, ο Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου με FORD Escort ξεπερνώντας το μηχανικό πρόβλημα του Σαββάτου, οδήγησε αλάνθαστα και στα δύο σκέλη του αγώνα κατακτώντας τη νίκη. Μάχη εκτυλίχθηκε για τη δεύτερη θέση, με τον Δημήτρη Τσούργιαννη με FORD Focus της κλάσης Ε12, να ξεπερνάει στο τέλος τον Κωνσταντίνο Ντόφη. Ο οποίος με FORD Escort MKII κέρδισε στην Ε έως 2 Λίτρα και την Ε11. Mε τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη με OPEL Corsa B να τερματίζει δεύτερος και στην πρώτος στη Ε10. Εμπρός από τον Νικόλαο Αργυράκη ME CITROEN Saxo VTS.
Ο αγώνας διεξήχθη από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με την υποστήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Χαλκιδέων.
Δείτε εδώ τα τελικά αποτελέσματα της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.