Η 3η Ανάβαση Ψάθας ήταν ο δεύτερος αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού Ιστορικών αυτοκινήτων, με τη νίκη σε πολλές κατηγορίες να κρίνεται στο τελευταίο ανέβασμα
Η Ψάθα φιλοξένησε τη δεύτερη ανάβαση της χρονιάς, με το θέαμα να αποζημιώνει τους θεατές και τους αγωνιζόμενους να «μάχονται» με τα δευτερόλεπτα, κρατώντας το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι τέλους.
Στη Formula Saloon βέβαια, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει άλλη μια νίκη φέτος με το πανίσχυρο FORD Fiesta. Ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη και με αυτή του την επιτυχία ξέφυγε ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Ο «Κανέλλος» τερμάτισε δεύτερος με PEUGEOT 106 χωρίς να απειληθεί και να απειλήσει. O Θανάσης Κοράκης με NISSAN Silvia ήταν τρίτος κερδίζοντας και στην FST2.
Ο Νικόλαος Παπαδόπουλος με FORD Escort MKII δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του κι ενώ ήταν στην τρίτη θέση της κατηγορίας, έπειτα από το πρώτο ανέβασμα.
Στην Ομάδα Ν ο Μηνάς Μπενής είχε εύκολο έργο με το τετρακίνητο MITSUBISHI Lancer Evo IX.
Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Τάσος Γρυπιώτης στην επανεμφάνισή του στις αναβάσεις οδήγησε αλάνθαστα ένα HONDA Civic Type R EP3 κερδίζοντας τη Ν έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας παράλληλα δεύτερος στη Ν.
Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη της Ν2. Με τον Πανάγγελο Ρέκκα με PEUGEOT 106 να επικρατεί στις λεπτομέρειες και να κάνει το δύο στα δύο φέτος!
Η αντεπίθεση που εξαπέλυσε στο δεύτερο σκέλος ο Κίμωνας Θέος ένα ακόμα PEUGEOT 106 δεν ήταν αρκετή ώστε να ανεβεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου στη Ν2. Ο Πατρινός οδηγός τερμάτισε δεύτερος στη Ν2, μόλις 19 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή.
Μόλις 9 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω του τερμάτισε ο Βίκτωρας Ρέκκας με CΙΤΡΟΕΝ Saxo, αφήνοντας πιο πίσω τον Παναγιώτη Σμυρναίο με PEUGEOT 106. Χαρακτηριστικό της σπουδαίας μάχης που εξελίχθηκε στην κλάση είναι το γεγονός πως η διαφορά του νικητή της Ν2, από τον τέταρτο, ήταν μικρότερη του 1 δευτερολέπτου!
Στην Ομάδα Α και στην Α8, ο Μιχάλης Ευθυμίουμε με ένα FORD Ford Escort κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Στάθη Κουκέα με FORD Fiesta R5, ο οποίος πίεσε ιδιαίτερα στο δεύτερο σκέλος.
Πρώτος «έκοψε το νήμα» στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα και στην Α6 ο Αλέξης Μητσάκος με PEUGEOT 106. Με τον Σταμάτη Δημητρόπουλο με CITROEN Saxo να τερματίζει δεύτερος. Το βάθρο της Α έως 2 λίτρα συμπλήρωσε ο Γιώργος Ντέκας με CITROEN Saxo.
Ο περσινός πρωταθλητής, Σταύρος Χατούπης με OPEL Corsa κέρδισε την Ομάδα Ε, την Ε έως 2 Λίτρα και την Ε10, όντας ο ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα.
Ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος στην επιστροφή του πίσω από το τιμόνι ενός HONDA Civic EK4 τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην Ε και στην Ε έως 2 λίτρα, επικρατώντας και στην Ε11.
Τρίτος στην Ε και στην Ε έως 2 λίτρα ήταν ο Ηλίας Τσαγγαράς με OPEL Astra GSI. Στην Ε12 επικράτησε ο Σπύρος Χαρμαντάς με BMW M3 E36. Ένα πρόβλημα με το διαφορικό του FORD Escort, στέρησε στον Βασίλη Δαμασκηνό Ευθυμίου να δικεκδικήσει τη νίκη στην Ανάβαση Ψάθας.
Εύκολο έργο είχε στην κατηγορία των Ιστορικών ο Παναγιώτης Ευθυμίου, ο οποίος με την BMW M3 E30 ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο ανεβάσματα.
Αρκετά πιο πίσω βρέθηκε ο Σπύρος Δεδεγκίκας με FORD Escort MKII, ενώ ο πρώην πρωταθλητής της κατηγορίας, Ιωάννης Κάτσικας με ένα ακόμα FORD Escort MKII, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στην Κατηγορία 1+2+3 και στην κλάση των Ιστορικών έως 2000 κ.εκ. πρώτος ήταν ο Σπύρος Δεδεγκίκας με FORD Escort MKII.
Τον αγώνα διοργάνωσε το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), έχοντας την υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας.
Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Κύμης που θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Μαΐου.
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ψάθας του 2024 μπορείτε να δείτε εδώ.
Φωτογραφίες: Racingpress Γιώργος Δέδες