Με σημαντικές αλλαγές στις προδιαγραφές των αυτοκινήτων Rally1, νέους προορισμούς και τους ίδιους πρωταγωνιστές ξεκινά από το Μόντε Κάρλο το WRC του 2025.
Με το Ράλι του Μόντε Κάρλο, όπως κάθε χρόνο, αρχίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025. Το οποίο θα έχει 14 αγώνες. Μεταξύ των οποίων και το Ράλι Ακρόπολις. Που επιστρέφει στην…παραδοσιακή του εποχή, αφού θα διεξαχθεί από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου.
Το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου στη Σαουδική Αραβία. Η οποία για πρώτη φορά θα φιλοξενήσει αγώνα του WRC. Νέο ενδιαφέρον αναμένεται να δώσουν τα Ράλι στην Παραγουάη, στα Κανάρια Νησιά και στην Εσθονία.
Σημαντικές αλλαγές έχουν όμως και τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1. Τα οποία δεν θα είναι υβριδικά. Θα έχουν αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων, αλλά θα τροφοδοτούνται 100%, χωρίς ορυκτά καύσιμα.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η εισαγωγή της Hankook Tire & Technology ως αποκλειστικού προμηθευτή για όλες τις κατηγορίες του WRC.
Παράλληλα, έχει γίνει προσπάθεια να απλοποιηθεί το σύστημα πόντων στο WRC. Οι 10 πρώτοι θα παίρνουν αντίστοιχα 25-17-15-12-10-8-6-4-2-1 βαθμούς. Επίσης δεν θα κατανέμονται πλέον βαθμοί για την κατάταξη του Σαββάτου. Θα βαθμολογούνται όμως με επιπλέον βαθμούς οι πέντε πρώτοι της Super Sunday, ακόμα και αν έχουν εγκαταλείψει τις προηγούμενες ημέρες. Παραμένει και το μπόνους για τους πέντε ταχύτερους της τελευταίας Wolf Power Stage.
Σημαντικές αλλαγές στη σύνθεση των ομάδων δεν υπάρχουν. Στη HYUNDAI, ο πρωταθλητής Thierry Neuville και ο Ott Tanak θα έχουν μαζί τους πλέον τον Adrien Fourmaux. Ο οποίος αποχώρησε από την M-Sport FORD.
Η πρωταθλήτρια κατασκευαστών του 2024, η TOYOTA, θα είναι ακόμα πιο ενισχυμένη. Γιατί επιστρέφει σε πλήρη δράση ο πρωταθλητής του 2022 και του 2023, Kalle Rovanpera. Παραμένουν ο Evans και ο Katsuta, ενώ σε επιλεγμένους αγώνας θα λάβει μέρος ο Ogier. Μαζί τους θα είναι και ο πρωταθλητής του WRC2, ο πολλά υποσχόμενος Sami Pajari.
Η M-Sport FORD συνεχίζει να επενδύει σε ταλαντούχους και όχι σε έμπειρους οδηγούς. Ο Munster παρέμεινε και θα έχει μαζί του, τον Josh McErlean. Ο οποίος, μετά το WRC2 θα οδηγήσει για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1. Σε έξι αγώνες, με ένα ακόμα FORD Puma θα αγωνιστεί και ο Λετονός Martin Sesks, ο οποίος εντυπωσίασε στις λιγοστές του εμφανίσεις το 2024.
Δείτε εδώ το Shakedown του Ράλι Μόντε Κάρλο του 2025.