Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000 ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

 

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μας ταξίδεψε στις περασμένες δεκαετίες. Στις εποχές που θρυλικά αυτοκίνητα, «όργωναν» τα ελληνικά βουνά, σε έναν από τους σκληρότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Τώρα, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, ήταν ο τελευταίος γύρος για το 2024, του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Και όπως πρέπει σε έναν αγώνα με ένα τόσο ένδοξο όνομα, τα 57 πληρώματα που συμμετείχαν πήραν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Ακολούθησαν 11 διαδρομές, ιδιαίτερα απαιτητικές για τα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών. Τελικά πρώτοι στην Ιτέα έφτασαν οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000. Η εξέλιξη, βέβαια του αγώνα στο δεύτερο σκέλος ήταν συναρπαστική. Γιατί οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Ghislain de Mevius-Johan Jalet, αύξησαν αρχικά τη διαφορά από τους αντιπάλους τους στις πρωινές διαδρομές της Κυριακής.

Και όδευαν σε μια εύκολη νίκη. Λίγο πριν την ένατη ειδική του αγώνα, όμως, προδόθηκαν από τον κινητήρα του Mazda 323 GTX με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, πρωτοπόροι τέθηκαν οι Tibor Erdi jnr-Istvan Kerek, με FORD Sierra RS Cosworth 4×4. Oι οποίοι τελικά δεν άντεξαν στην επίθεση των Jordan-Collis και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση. Που ήταν αρκετή για να ανακηρύξει Πρωταθλητές Ευρώπης.

Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale, βρέθηκαν στην τρίτη θέση. Τερματίζοντας παράλληλα στην πρώτη θέση μεταξύ των πληρωμάτων που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών.

Οι Ernie Graham-Anna Graham με ένα δεξιοτίμονο Ford Escort MKII, βρέθηκαν στην τέταρτη θέση. Με ένα ακόμα Escort MKII, πέμπτοι τερμάτισαν οι James Potter-Karen Graham.

Δεύτεροι Έλληνες, στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με Lancia 037 Rally.

Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, που με το Ford Escort RS 1600 MKI ήταν πρώτοι στην Κατηγορία 2.

Στην όγδοη θέση και στην πρώτη θέση των 1600 κ.εκ. τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με Toyota Celica TA22.

Οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας, βρέθηκαν στην ένατη θέση γενικής και στην πρώτη στα προσθιοκίνητα, οδηγώντας ένα Toyota Starlet EP71 Turbo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, με Ford Escort RS2000.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη με Toyota Corolla τερματίζοντας και στη δεύτερη θέση στα 1600 κ.εκ. και στην τρίτη στην Κατηγορία 2. Στη δωδέκατη θέση της γενικής, στη δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι άλλοτε Πρωταθλητές Ελλάδος, Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με Opel Corsa A GSi.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

Οι Αχιλλέας Χριστοδούλου-Νίκος Πετρόπουλος με MITSUBISHI Lancer Evo VI, κατέκτησαν τη νίκη στο Acropolis Rally Legends. Παράλληλο αγώνα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, στον οποίο συμμετείχαν 10 πληρώματα. Δεύτεροι ήταν οι Πολωνοί Pawel Molgo–Maciej Marton με Subaru Impreza GT και τρίτοι οι Κυριάκος και Δημήτρης Βυτόγιαννης με Subaru Impreza.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Acropolis Rally Legends.

 

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αναβιώνουν τα RENAULT Estafette, Goelette και Trafic

Το 2026 αναμένεται να κυκλοφορήσει η νέα σειρά επαγγελματικών οχημάτων της RENAULT, μέσω μιας κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχει και η VOLVO.   Το όνομα FLEXIS μπορεί...

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια για τα πόδια και αποτελεσματικότερη προστασία από τους αερόσακους γονάτων.     Οι αερόσακοι ξεκίνησαν αρχικά από τα τιμόνια και στη...

HONDA: «Γατοκαθίσματα» με Catnip (video)

Μια νέα φιλική προς τις γάτες τεχνολογία της HONDA, υπόσχεται ήρεμες μετακινήσεις για τα κατοικίδια, αλλά και για τους οδηγούς.     Έχοντας παράδοση στις φιλικές για...

FORD Capri: Οι επιλογές εκδόσεων και εξοπλισμού των πρώτων αγοραστών

Τα πρώτα, σύγχρονα FORD Capri βγήκαν από το εργοστάσιο της FORD στη Γερμανία και κατευθύνονται προς τις αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.       «Το νέο αμιγώς...

Drifting με 3 εκατομμύρια στον πάγο (video)

Δείτε μια σπάνια και πανάκριβη FERRARI F40 LM να χορεύει στον πάγο.         Η FERRARI F40 είναι ίσως το διασημότερο μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για...

LEAPMOTOR C10 με νέα, μειωμένη τιμή

Μια νέα προωθητική ενέργεια κάνει πιο προσιτό το C10, το μεγάλο SUV της LEAPMOTOR.       Το LEAPMOTOR C10 αποτελεί ένα από τα καινούργια, στην ελληνική αγορά,...

Ανάβαση Ριτσώνας 2025

Πολλές συμμετοχές, πολυάριθμοι θεατές και θέαμα με εντυπωσιακούς χρόνους ήταν τα χαρακτηριστικά της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.     Με την περίφημη Ανάβαση της Ριτσώνας ξεκίνησε το Πανελλήνιο...

Ήρθε η DONGFENG: Με μοντέλα για την πόλη και ένα «θηρίο» 1.088 ίππων –...

Η DONGFENG Motor ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά έχοντας προσιτά μοντέλα πόλης, πολυτελή SUV, αλλά και ένα «τέρας» 1.088 ίππων.       Η DONGFENG Motor,...