Που θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026

Κοινοποίησε το άρθρο

Μετά από πέντε χρόνια στη Λαμία, η έδρα του Ράλι Ακρόπολις τον Ιούνιο του 2026 θα βρίσκεται στο Λουτράκι.

 

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Λουτράκι, σε μια περιοχή με μακρά παράδοση στους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες ράλι. Ο όγδοος αγώνας του WRC για το πρωτάθλημα του 2026, ως γνωστό θα διεξαχθεί από 25 έως 28 Ιουνίου.

Ουσιαστικά ξεκινά μια νέα εποχή για τον εθνικό μας αγώνα, αφού μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα.

Για τη φιλοξενία της έδρας του αγώνα υποβλήθηκαν πλήρεις προτάσεις από τους Δήμους Αλμυρού-Βόλου, Λαμιέων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Όλες αξιολογήθηκαν με γνώμονα την πληρότητα, τη λειτουργικότητα και τη συνολική τους συνεισφορά στην επιτυχή διοργάνωση του αγώνα. Οι προτάσεις κρίθηκαν στο σύνολό τους άρτιες και υλοποιήσιμες. Τελικά, κατόπιν της διαδικασίας αξιολόγησης, αποφασίστηκε η επιλογή του Λουτρακίου ως νέας έδρας του Ράλι Ακρόπολις.

Η προηγούμενη φορά που το Ράλι Ακρόπολις, ως αγώνας του WRC, είχε έδρα το Λουτράκι ήταν το 2013. Νικητής τότε ήταν ο Jari – Matti Latvala με VW Polo.

Η απόφαση αυτή ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία του αγώνα, φέρνοντας νέες ευκαιρίες στον σχεδιασμό της διαδρομής για τους διοργανωτές. Αλλά και νέες προκλήσεις για τα πληρώματα. Όπως και όλα τα προηγούμενα χρόνια, η διαδρομή διατρέχει την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, σε γνωστές και αγαπημένες ειδικές διαδρομές, διατηρώντας τον χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία που το καθιστούν μοναδικό στο ημερολόγιο του WRC.

Παράλληλα, η φιλοξενία του Service Park στο Λουτράκι αναδεικνύει μια νέα πτυχή του αγώνα, φέρνοντάς τον πιο κοντά στη θάλασσα και προσφέροντας ένα σκηνικό εφάμιλλο της ιστορικής του κληρονομιάς και της διεθνούς του απήχησης. Ήδη η Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έχει ξεκινήσει τον σχεδιασμό για το 2026, με στόχο έναν σύγχρονο, ανταγωνιστικό και τεχνικά απαιτητικό αγώνα. Αντάξιο της ιστορίας του και της εμπιστοσύνης της FIA και του WRC Promoter.

Ο Simon Larkin, Senior Director – Events του WRC Promoter, δήλωσε σχετικά: «Όταν το WRC επέστρεψε στην Ελλάδα το 2021 για το Ράλι Ακρόπολις, έγινε με την πρόθεση το ράλι να μπορεί κατά καιρούς να αλλάζει έδρα. Ώστε να μεγιστοποιείται η σπουδαία αγωνιστική του κληρονομιά και ο σημαντικός οικονομικός αντίκτυπος που φέρνει ένα γεγονός του WRC σε κάθε χώρα και περιοχή που το φιλοξενεί. Η Λαμία υπήρξε εξαιρετική έδρα επί πέντε χρόνια. Με κοινό όραμα με τον Υπουργό κ. Βρούτση και την ομάδα του, φέρνουμε τώρα την καρδιά του αγώνα στο Λουτράκι, πιο κοντά στην Αθήνα. Το Λουτράκι προσφέρει πλούσιες επιλογές ειδικών και ευκολότερη πρόσβαση για νέο κοινό, μαζί με πρόσθετες ευκαιρίες τουρισμού».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD: Νέες τιμές με όφελος έως 13.500 ευρώ

To Electric Bonus του ομίλου Σφακιανάκη σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά εξασφαλίζει ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές σε όλα τα αμιγώς...

MERCEDES-BENZ Vision Iconic: Το παρελθόν «φωτίζει» το μέλλον (video)

Το Vision Iconic αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της MERCEDES-BENZ, συνδυάζοντας την πολυτέλεια, με την υψηλή τεχνολογία, αλλά και το…φως του ήλιου.     Η MERCEDES-BENZ μπαίνει...

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025

Συναρπαστική εξέλιξη είχε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 με τη νίκη σε αρκετές κατηγορίες να κρίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου.     Με την παρουσία πολυάριθμων θεατών και...

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp: Υβριδική απογείωση – Τιμές

Με υπερσύγχρονο υβριδικό σύνολο 300 ίππων, τετρακίνηση, αποκλειστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερο σχεδιασμό, το RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech καταφέρνει να μην θεωρείται ένα ακόμα...

FERRARI Elettrica: Το…κάστρο με τα ηλεκτρικά άλογα

Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές...

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήγε «στο φεγγάρι και γύρισε», χωρίς αλλαγή μπαταρίας

Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.     Η...