Πως είναι να οδηγείς μια Formula E από τον Lucas Di Grassi ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula E και οδηγός της Audi Sport Lucas Di Grassi εξηγεί: «Τα μονοθέσια της Formula E δεν είναι τα πιο γρήγορα και σίγουρα δεν είναι τα πιο δυνατά, υπολείπονται ακόμα και σε πρόσφυση, αλλά είναι από τα πιο δύσκολα να οδηγηθούν. Γιατί όμως τα υπέρ-ελαφρά ηλεκτροκίνητα των 240 ίππων είναι τόσο δύσκολα; Ο πρωταθλητής λέει πως «καταρχήν ευθύνεται η δομή του πρωταθλήματος αφού οι αγώνες διεξάγονται σε δρόμους οπότε οι οδηγοί καλούνται να οδηγήσουν ανάμεσα σε τοίχους όπου το πιο μικρό λάθος ή η πιο μικρή επαφή μπορεί να καταστρέψει όλου το σαββατοκύριακο.  Είναι σα να οδηγείς  όλη την σαιζόν στο GP του Μονακό.

Δεύτερον ο κάθε οδηγός έχει μόλις μια ώρα στην διάθεσή του για δοκιμές και μόνο έναν κατατακτήριο γύρο. Σκέψου πως σε ένα αυτοκινητοδρόμιο η επιφάνεια της ασφάλτου είναι ομαλή, τα kerbs είναι στην σωστή θέση και οι στροφές είναι τέλειες σε αντίθεση με τους δρόμους στο κέντρο του Hong Kong οι οποίοι δεν είναι στο ελάχιστο έτσι. Τρίτον οδηγείς με δύο στησίματα, στις δοκιμές οδηγείς όσο γρήγορα μπορείς ενώ στον αγώνα οδηγείς όσο γρήγορα μπορείς αλλά με περιορισμό της ιπποδύναμης την οποία ελέγχεις  ίδιος όπως και την κατανάλωση ενέργειας. Για παράδειγμα αν χρειαστεί κατά την διάρκεια του αγώνα να κάνεις οικονομία στην ενέργεια  φτάνεις στην ίδια στροφή με διαφορετική ταχύτητα οπότε και διαφορετικό φρενάρισμα». Διαβάζοντας τις  εξηγήσεις του πρωταθλητή είναι σα να θέλει να αποτρέψει άλλους να ασχοληθούν με το άθλημα.