Ράλι Ακρόπολις 2024 με εκκίνηση 200 χιλιόμετρα μακριά από τον Παρθενώνα

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, διαδρομή θα διεξαχθεί στις αρχές του Σεπτεμβρίου το Ράλι Ακρόπολις του 2024

 

 

 

 

Το σήμα κατατεθέν του Ράλι Ακρόπολις, οι εικόνες της εκκίνησης κάτω από τον Παρθενώνα που «ταξίδευαν» την Ελλάδα σε ολόκληρη τη γη, αποτελεί πλέον παρελθόν. Τουλάχιστον για το 2024.

O εθνικός μας αγώνας, είναι πλέον υποχρεωμένος να προσαρμοστεί στις…προδιαγραφές του WRC. Και ας μην αυτό αρέσει στους πολυάριθμους θεατές. Άλλωστε, με το πέρασμα των χρόνων, τίποτα δεν θυμίζει το ένδοξο παρελθόν (video).

Έτσι, τα πλάνα της εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου δεν θα έχουν φόντο τον «Ιερό Βράχο», αλλά τις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας!
Άλλωστε, η Λαμία αποτελεί το κέντρο του Ράλι Ακρόπολις, αφού εκεί θα βρίσκονται το service park και το αρχηγείο του αγώνα.

Οι συμμετέχοντες θα διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί την Παρασκευή, μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας, Άνω Παύλιανη, Δάφνη και Ταρζάν, θα είναι 133,96 χιλιόμετρα.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται να είναι και το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στο Ρεγκίνι, με τη διαδρομή να είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια, αλλά με αντίθετη φορά. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα.

Επόμενοι σταθμοί θα είναι οι γνωστές διαδρομές των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου, αλλά με κάποιες παραλλαγές. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή, λεπτομέρειες για την οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Αναμένεται πάντως να έχει ελεύθερη είσοδο και λογικά θα προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2024, το οποίο θα είναι ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για το 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BRABUS XLP 800 6×6 Adventure: Αχόρταγο, τριαξονικό «τέρας» (video)

Δείτε πως η BRABUS μετέτρεψε μια MERCEDES-BENZ G-Class, σε ένα πολυτελές, άρμα υψηλών επιδόσεων, που δεν κολλάει πουθενά.     Η BRABUS μας έχει συνηθίσει να μεταμορφώνει...

Που θα κολυμπήσετε: Οι ακτές με Γαλάζια Σημαία, οι καθαρότερες παραλίες και οι ακατάλληλες...

Περισσότερες από 600 ελληνικές ακτές έχουν καταφέρει μέσα στο 2025 να εξασφαλίσουν το διεθνές βραβείο ποιότητας «Γαλάζια Σημαία», ενώ υπάρχουν και παραλίες ακατάλληλες για...

MG ZSMax Hybrid+ : Η υβριδική…ευρυχωρία σε άλλο επίπεδο

To MG ZSMax Hybrid+ είναι ένα SUV με κορυφαίους χώρους, αλλά και με ένα υβριδικό σύστημα που ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας.     «Είμαι στη...

Ήρθε το FORD Ranger Plug-In Hybrid – Τιμές

Άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε δύο πλουσιότατες εκδόσεις, είναι το νέο FORD Ranger Plug-In Hybrid, το οποίο φορτίζει στο σπίτι και πηγαίνει παντού.     Το...

HYUNDAI Ioniq 6 N: Και τα σεντάν έχουν…ψυχή, 650 ίππων (video)

Το HYUNDAI Ioniq 6 N είναι ένα σπορ σεντάν υψηλών επιδόσεων, που με τις εξωπραγματικές επιδόσεις του και τις αγωνιστικές προδιαγραφές του, αλλάζει τα...

VIDEO: Στα άδυτα των Hypercars του WEC

Δείτε τη συνεργασία που απαιτείται από ανθρώπους και μηχανές για να πρωταγωνιστήσει μια ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.     Για να νικήσει κάποιος στους αγώνες αντοχής...

JEEP Avenger με μειωμένες τιμές

Το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της JEEP, το Avenger διατίθεται πλέον με ακόμα πιο δελεαστικές τιμές.     Το Avenger, είναι το πιο πολυσυζητημένο σύγχρονο μοντέλο...

ZEEKR: Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Η GEO Mobility Hellas φέρνει στην Ελλάδα τη ZEEKR, την πολυτελή μάρκα του ομίλου GEELY.     Η…επέλαση των Κινέζων στην αγορά αυτοκινήτων της Ελλάδας συνεχίζεται. Με...