Ράλι Ακρόπολις 2024 με εκκίνηση 200 χιλιόμετρα μακριά από τον Παρθενώνα

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, διαδρομή θα διεξαχθεί στις αρχές του Σεπτεμβρίου το Ράλι Ακρόπολις του 2024

 

 

 

 

Το σήμα κατατεθέν του Ράλι Ακρόπολις, οι εικόνες της εκκίνησης κάτω από τον Παρθενώνα που «ταξίδευαν» την Ελλάδα σε ολόκληρη τη γη, αποτελεί πλέον παρελθόν. Τουλάχιστον για το 2024.

O εθνικός μας αγώνας, είναι πλέον υποχρεωμένος να προσαρμοστεί στις…προδιαγραφές του WRC. Και ας μην αυτό αρέσει στους πολυάριθμους θεατές. Άλλωστε, με το πέρασμα των χρόνων, τίποτα δεν θυμίζει το ένδοξο παρελθόν (video).

Έτσι, τα πλάνα της εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου δεν θα έχουν φόντο τον «Ιερό Βράχο», αλλά τις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας!
Άλλωστε, η Λαμία αποτελεί το κέντρο του Ράλι Ακρόπολις, αφού εκεί θα βρίσκονται το service park και το αρχηγείο του αγώνα.

Οι συμμετέχοντες θα διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί την Παρασκευή, μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας, Άνω Παύλιανη, Δάφνη και Ταρζάν, θα είναι 133,96 χιλιόμετρα.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται να είναι και το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στο Ρεγκίνι, με τη διαδρομή να είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια, αλλά με αντίθετη φορά. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα.

Επόμενοι σταθμοί θα είναι οι γνωστές διαδρομές των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου, αλλά με κάποιες παραλλαγές. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή, λεπτομέρειες για την οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Αναμένεται πάντως να έχει ελεύθερη είσοδο και λογικά θα προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2024, το οποίο θα είναι ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για το 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...