Με αρκετές, σημαντικές συμμετοχές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις έγινε στην περιοχή της Θήβας το Ράλι Στερεάς Ελλάδας, το οποίο ήταν ο δεύτερος αγώνας του πρωταθλήματος ράλι χώματος.
Με επίκεντρο τη Θήβα διεξήχθη το Ράλι Στερεάς Ελλάδας. Το οποίο ήταν δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος, που ξεκίνησε με το Ολυμπιακό Ράλι.
Ο αγώνας περιλάμβανε πέντε ειδικές διαδρομές. Τις…εξής δύο. Τη Θήβα που έγινε τρεις φορές και το Ακραίφνιο, το οποίο τα αυτοκίνητα πέρασαν δύο φορές. Στην εκκίνηση βρέθηκαν 68 πληρώματα, αλλά στον τερματισμό κατάφεραν να φτάσουν τα 45.
Πρωταγωνιστές του Ράλι Στερεάς Ελλάδας ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι κέρδισαν τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές του αγώνα με το SKODA Fabia RS Rally2. Πετυχαίνοντας έτσι το δύο στα δύο στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, στην πρώτη τους εμφάνιση με το νέο TOYOTA GR Yaris Rally2. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, οι οποίοι με RENAULT Clio Rally 3 ήταν και πρώτοι στην κατηγορία Rally3.
Οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, ακολούθησαν στην τέταρτη θέση οδηγώντας για πρώτη φορά ένα SKODA Fabia Rally2 Evo. Πέμπτοι γενικής ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κύπριοι Κωνσταντίνος Σιόφερος-Κύρος Σταύρος Γεωργίου με RENAULT Clio Rally3.
Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της κατηγορίας Ν, Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος με MITSUBISHI Lancer Evo IX.
O Flandy με συνοδηγό τον Πολωνό Kamil Kozdron τερμάτισαν έβδομοι και τρίτοι στην κατηγορία Rally3 με FORD Fiesta Rally3. Τους ακολούθησαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παναγιώτης Κόκκινος με MITSUBISHH Lancer Evo IX. Οι οποίοι ήταν δεύτεροι στη Ν, με τρίτους τους Ντίνο Τζέμο-Αντώνη Αγγελόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας F2 και της C5, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος με PEUGEOT 208 Rally4. Στο βάθρο της F2 βρέθηκαν και οι Νίκος Παπαχριστόπουλος-Νίκος Ξανθός με PEUGEOT 208 R2 και οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με FORD Fiesta.
Στην F2 E αλλά και στη C4, επικράτησαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος με TOYOTA Starlet KP60. Ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με TOYOTA Corolla AE101 και οι Μαριαλένα Παυλή Γιώργος Βότσης με HYUNDAI Accent.
Πρώτοι στη C6, στην οποία τερμάτισαν μόλις τρία από τα εννέα πληρώματα που εκκίνησαν, ήταν οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος με TOYOTA Starlet EP91. Ακολούθησαν τα TOYOTA Yaris των Βασίλη Μπατή-Μίνωα Μιχελάκη Κωνσταντίνου Παπαδογεώργου-Νικόλαου Καμάρα.
Η τελική κατάταξη του Ράλι Στερεάς Ελλάδας.
Το Ράλι Στερεάς Ελλάδας αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Πρώτοι, μεταξύ των 26 πληρωμάτων, ήταν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με LANCIA Delta Integrale.
Ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Μπουσούνης-Νικόλαος Γιαννόπουλος με FORD Sierra RS Cosworth 4×4 το και οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής με FORD Escort MKII. Οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Ευστάθιος Βαρδαξής με PORSCHE 911 Carrera RS επικράτησαν στην ενοποιημένη κατηγορία 1+2.
Δείτε εδώ τη τελική κατάταξη των Ιστορικών αυτοκινήτων.
Οργανωτής του Ράλι Στερεάς Ελλάδας ήταν το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Θηβαίων, ενώ στο πλευρό της διοργάνωσης βρέθηκε ο Δήμος Ορχομενού και το Επιμελητήριο Βοιωτίας.