Φρενάροντας στην F1. Μία τεχνολογία από μόνο του

Κοινοποίησε το άρθρο

Η επιβράδυνση είναι προφανώς πολύ σημαντική στους αγώνες F1 πιο σημαντική και από την επιτάχυνση αφού κρίθηκαν πρωταθλήματα στο φρενάρισμα. Η Brembo ξεπέρασε για άλλη μια φορά εαυτό δίνοντας στα μονοθέσια της F1 ακόμα πιο ελαφριές δαγκάνες και δίσκους.

Όσοι ξέρουν από φρένα χαρακτήρισαν το συγκεκριμένο σετ ως καλλιτεχνία. Με το νέο σύστημα ασφαλείας Halo να προσθέτει βάρος τα πιο ελαφριά φρένα εξισορροπούν τη διαφορά. Οι καινούργιοι δίσκοι έχουν 1500 τρύπες εξαερισμού, 100 παραπάνω από ότι το 2017 ενώ οι δαγκάνες από αλουμίνιο-λίθιο είναι πιο «αδύνατες» και πιο ελαφριές. Υπόψη πως κάθε ομάδα χρησιμοποιεί το δικό της σετάρισμα με το πιο σύνηθες να είναι δίσκοι  32 χιλιοστών και εξαπίστονες δαγκάνες  εμπρός και δίσκοι 28 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες πίσω. Συνολικά η κάθε ομάδα παραγγέλνει 15 σετ δαγκάνες, 140-240 δίσκους και 480 τακάκια την σαιζόν.