1ο Ράλι Παρνασσού: Έπεσε η αυλαία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος

Κοινοποίησε το άρθρο

Με το Ράλι Παρνασσού, στο οποίο επικράτησαν οι πρωταθλητές Παπαδημητρίου – Κουζιώνης, ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025.

 

Volvo Ex30

 

Με το 1ο Ράλι Παρνασσού έπεσε η αυλαία του 61ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος. Τα 33 πληρώματα που εκκίνησαν το βράδυ του Σαββάτου, 1 Νοεμβρίου από το κέντρο της Αμφίκλειας, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, προσφέροντας πλούσιο θέαμα. Οι θεατές που βρέθηκαν κατά μήκος των διαδρομών ανταπέδωσαν με ζεστό χειροκρότημα τις προσπάθειες των αγωνιζομένων και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά.

Οι ήδη πρωταθλητές, από το Φθινοπωρινό Ράλι, Ιωάννης Παπαδημητρίου -Χρήστος Κουζιώνης SKODA Fabia RS Rally2 ολοκλήρωσαν με ιδανικό τρόπο την παρουσία τους στο φετινό πρωτάθλημα κατακτώντας τη νίκη στην πρώτη διοργάνωση του Ράλι Παρνασσού. Κέρδισαν τις πρώτες τρεις ειδικές διαδρομές και στη συνέχεια, έχοντας διαφορά ασφαλείας, ακολούθησαν συντηρητικό ρυθμό φτάνοντας εύκολα στην τέταρτη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα.

Εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Αχιλλέας Χριστοδούλου – Κωνσταντίνος Σούκουλης, οι οποίοι ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα FORD Fiesta Rally3. Ο μόλις 21 ετών οδηγός, στον έβδομο αγώνα της σύντομης αγωνιστικής του πορείας, επέδειξε εξαιρετική ωριμότητα και σταθερότητα, πετυχαίνοντας παράλληλα την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Rally3.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος – Μάριος Τσαούσογλου, οι οποίοι στις απογευματινές ειδικές, αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο RENAULT Clio Rally3.

Τέταρτοι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης – Νικόλαος Τσέλλος, οι οποίοι με το MITSUBISHI Lancer πέτυχαν άλλη μια νίκη στην κατηγορία Ν, χάρη στην οποία αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος Ν για το 2025, ενώ κατέκτησαν και τον τίτλο στην κατηγορία C2.

Οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γιώργος Κακαβάς στην πρώτη τους εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, κινήθηκαν εξαιρετικά με το FORD Fiesta Rally2. Βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης μέχρι τη στιγμή που ένα κλατάρισμα στην τρίτη ειδική διαδρομή τους στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Στη συνέχεια κέρδισαν δύο ειδικές διαδρομές, τερματίζοντας τελικά στην πέμπτη θέση.

Ακολούθησαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος – Παναγιώτης Κόκκινος, οι οποίοι με MITSUBISHIi Lancer ένατης γενιάς ήταν δεύτεροι στην κατηγορία Ν.

Τη νίκη στην F2 E πανηγύρισαν οι Αντώνης Δημόπουλος – Ευθύμιος Σκαλτσάς, οι οποίοι οδηγώντας θεαματικά το TOYOTA Stralet κατέκτησαν τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος στην κατηγορία για το 2025.

Οι Γιώργος Παντελάκης – Ηλίας Παναγιωτούνης τερμάτισαν στην όγδοη θέση με SKODA Fabia Rally2 Evo, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι “Flandy” – Κωνσταντίνος Στεφανής, που ξεπέρασαν την…ανατροπή του FORD Fiesta Rally3 στη δεύτερη ειδική διαδρομή, τερματίζοντα στην τρίτη θέση της F3.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης – Ευάγγελος Ακράτος που με το PEUGEOT 208 Rally4 πέτυχαν την τέταρτη συνεχόμενη νίκη τους στην F2, κατακτώντας για τρίτη φορά τον τίτλο της κατηγορίας.

Στο βάθρο της δικίνητης κατηγορίας βρέθηκαν και οι Θεόδωρος Καλαμαράς – Βασίλης Κούγιας με FORD Fiesta Rally4 και οι Θεόδωρος Πανούτσος -Δημήτρης Πανούτσος, που με το RENAULT Clio R3 ήταν πρώτοι στη C3.

Την πρώτη νίκη της καριέρας τους στη C6 πανηγύρισαν στην Αμφίκλεια οι Νίκος Σωτηρόπουλος – Ευάγγελος Μούκας με TOYOTA Yaris.

Μάχη μέχρι το τέλος εξελίχθηκε για τη δεύτερη θέση της C6, η οποία τελικά κατέληξε στον «Βασιλιά» των ελληνικών αγώνων, τον αειθαλή Μανώλη Παναγιωτόπουλο, με συνοδηγό τον Μάνο Αχτίδα στο TOYOTA Yaris. Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Αθανασόπουλος – Δημήτρης Ζορμπάς με TOYOTA Toyota Yaris και στην τέταρτη οι Θανάσης Πατέας – Βασίλη Παναγόπουλος με TOYOTA Starlet EP91 οι οποίοι αναδείχτηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδας στη C6.

Τo 1o Ράλι Παρνασσού διοργάνωσαν η «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και ο «Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων» (ΑΣΙΣΑ), με την υποστήριξη του Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του 1ου Ράλι Παρνασσού.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD Seal 5 DM-i: Το sedan που ταξιδεύει για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό –...

0
Με την τεχνολογία Super Hybrid DM plug-in, το BYD Seal 5 DM-i επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των sedan, χάρη στην άνεσή του, τον πλούσιο βασικό...

RENAULT με εορταστικό όφελος έως 2.500 ευρώ

0
Μια ενδιαφέρουσα πρόταση για…γαλλικό δώρο αυτές τις γιορτές είναι το RENAULT Reward, το οποίο προσφέρει ένα από τα Clio, Captur, Arkana, Symbioz, με όφελος...

FORD E-Transit Custom: Ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη αυτονομία

0
Τα FORD E-Transit Custom του 2026 θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία θα τα…πηγαίνει πιο μακριά και θα φορτίζει ταχύτερα. Τι θα γίνει με...

Ξεκίνησαν οι δοκιμές του νέου SMART #2. Πότε θα κυκλοφορήσει

0
Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA της SMART υποβάλλεται σε απαιτητικά προγράμματα δοκιμών για την πλήρη επικύρωσή της, αφού έχει ξεκινήσει η αντίστροφή μέτρηση για...

Η CHERY…παίζει μπάσκετ στο Μαρούσι

0
Μαρούσι CHERY είναι πλέον η ονομασία της ιστορικής ομάδας μπάσκετ των βορείων προαστίων της Αθήνας, αφού η νέα φιλόδοξη μάρκα του Spanos Group αναλαμβάνει...

FIAT Grande Panda: Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα

0
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα κατέκτησε το FIAT Grande Panda.     Η καθιερωμένη, ετήσια εκδήλωση ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την...

The Renault Icons: Δημοπρασία σπάνιων RENAULT αξίας 12 εκατομμυρίων ευρώ

0
Σπάνια αυτοκίνητα, μονοθέσια της Φόρμουλα 1 με…ιστορία, αλλά και μινιατούρες από τη συλλογή της RENAULT, έλαβαν μέρος σε μια εντυπωσιακή δημοπρασία στην οποία συνολικά...

Φόρμουλα 1: Πως θα ακούγονται τα μονοθέσια του 2026 (video)

0
Ο κινητήρας της HONDA για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 του 2026 είναι σχεδόν έτοιμος και ο Ιάπωνας κατασκευαστής μας δίνει ένα πρώτο δείγμα...