Δυο νίκες σε ισάριθμους αγώνες το 2016 για τον Nico Rosberg

Κοινοποίησε το άρθρο

Δυο νίκες σε ισάριθμους αγώνες το 2016 για τον οδηγό της Mercedes, Nico Rosberg που χρησιμοποίησε στρατηγική 3 πιτ στοπ εναλλάσσοντας την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red με τη μαλακή γόμα P Zero Yellow.

Ακριβώς την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Kimi Raikkonen που τερμάτισε 2ος για λογαριασμό της Ferrari. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε 3ος. Ο Βρετανός είχε επαφή με άλλο μονοθέσιο στην πρώτη στροφή και έβαλε στο πρώτο πιτ στοπ τη μέση γόμα. Συνολικά είχαμε εννιά διαφορετικές στρατηγικές στους δέκα πρώτους οδηγούς. Σε μια από τις περιπτώσεις, αυτή του Felipe Massa είδαμε μόνο 2 πιτ στοπ.

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγώνα του 2016 και οι νέοι κανονισμοί ελαστικών ήδη οδηγούν σε μια μεγάλη ποικιλία στρατηγικών όπως το περιμέναμε άλλωστε αυτό το Σαββατοκύριακο. Η στρατηγική ελαστικών ξεκίνησε από τις κατατακτήριες δοκιμές ακόμη όπως φάνηκε από το Romain Grosjean που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη θέση εκκίνησης του (9ος) για να πάρει τους βαθμούς της 5ης θέσης. Ο Nico Rosberg και ο Kimi Raikkonen είχαν διαφορά μόλις 10 δευτερολέπτων στο φινάλε, ακολούθησαν ακριβώς ίδια στρατηγική. Όπως είδαμε την ταχύτητα των πιο μαλακών γομών έτσι είδαμε και την προσαρμοστικότητά τους χάρη στο Felipe Massa που ολοκλήρωσε τον αγώνα μόνο με δυο πιτ στοπ. Αυτό παρά την υψηλή φθορά και πτώση στην απόδοση που παραδοσιακά αντιμετωπίζουμε στην πίστα του Σακχίρ».

gonews-Pirelli Bahrain Review 2

 

Μέση

Μαλακή

Πολύ μαλακή

Πρώτος

Ricciardo     1:36.064

Rosberg       1:34.482

Hamilton     1:34.721

Δεύτερος

Hamilton     1:37.076

Hamilton     1:34.677

Hulkenberg 1:35.188

Τρίτος

Massa         1:37.560

Raikkonen   1:35.158

Nasr             1:35.360

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Mέση:                          27 γύροι          Ericsson – Massa

Μαλακή:                     23 γύροι          Perez

Πολύ μαλακή:             19 γύροι          Perez

Μετρητής αλήθειας: Προβλέψαμε ότι η στρατηγική των τριών αλλαγών θα είναι η ταχύτερη. Εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα και μετά αλλαγή σε μαλακή στους γύρους 14, 29 και 43. Ο Rosberg έκανε τις αλλαγές του στους γύρους 13, 30,39 όμως αντί να βάλει τη μαλακή γόμα σε όλες τις αλλαγές έβαλε την πολύ μαλακή στη δεύτερη αλλαγή.

{gallery}agwnes/f1/bahrain2016after{/gallery}