Οι Αλυγιζάκης Λευτέρης – Χατζηδάκης Μιχάλης με το Mitsubishi Lancer EVO ΙΧ, επικράτησαν στο 40ο Ράλλυ Παλάδιο μετά από μεγάλη μάχη σε όλη την διάρκεια του αγώνα, έναντι των φετινών πρωταθλητών χώματος Κεχαγιά Γιώργο – Τσαούσογλου Μάριου (Mitsubishi Lancer EVO IX), και των Καρπάνου Νικολάου – Καρπάνου Δημήτρη (Mitsubishi Lancer EVO X). Με το αποτέλεσμα αυτό οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης ανακηρύχθηκαν κυπελλούχοι ασφάλτου στην κατηγορία C2 για το 2019.
Το 40ο Ράλλυ Παλάδιο, αποτέλεσε παραδοσιακά τον τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου και Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων. Ο αγώνας διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δήμου Μεγαρέων – Μάνδρας Ειδυλλίας και την υποστήριξη της Κοινότητας Νέας Περάμου.
Με τις καιρικές συνθήκες να είναι ιδανικές για πληρώματα και θεατές, στις 23 Νοεμβρίου από την φιλόξενη Νέα Πέραμο, δώθηκε η εκκίνηση του 40ου Ράλλυ Παλάδιο. Χαρακτηριστικές συζητήσεις όλων ήταν, πως ο καιρός δεν θύμιζε σε τίποτα το παραδοσιακό ΡάλλυΠαλάδιο με τις ανατροπές του καιρού από ειδική διαδρομή στην επόμενη. Το γεγονός αυτό έκανε τα 35 πληρώματα του αγώνα να έχουν εύκολο έργο στην επιλογή των ελαστικών που πολλές φορές στο παρελθόν είχε κρίνει το τελικό αποτέλεσμα.
Με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές, ταχύτεροι όλων ήταν οι Αλυγιζάκης Λευτέρης – Χατζηδάκης Μιχάλης (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι επικράτησαν στις ειδικές διαδρομές <<Αλεποχώρι 1>>, <<Ψάθα 1>>, φθάνοντας στο service park με προβάδισμα πέντε δευτερολέπτων έναντι των ταχύτατων Καρπάνο Νικόλαο – Καρπάνο Δημήτρη (Mitsubishi Lancer EVO X), που έδειξαν πως θα παλέψουν για την κατάκτηση της κατηγορίας C2.
Τρίτοι ελάχιστα δευτερόλεπτα πιο πίσω οι Κεχαγιάς Γιώργος – Τσαούσογλου Μάριος (Mitsubishi Lancer EVO IX),κέρδισαν την ειδική διαδρομή <<Μέγαρα – Άγιος Ιωάννης 1>>, αλλά κάποια λάθη δεν τους άφησαν να κινηθούν όπως ήθελαν. Χαρακτηριστικό της μεγάλης μάχης, ήταν πως μετά το τέλος του πρώτου loop η διαφορά των τριών πρώτων ήταν στα επτά δευτερόλεπτα.
Με την έναρξη του δεύτερου σκέλους, όλοι περίμεναν την απάντηση των φετινών πρωταθλητών χώματος. Έτσι και έγινε, οι Κεχαγιάς – Τσαούσογλου κέρδισαν τις ειδικές διαδρομές <<Μέγαρα – Άγιος Ιωάννης 2>>, <<Αλεποχώρι 2>>, μειώνοντας στα πέντε δευτερόλεπτα την διαφορά από τους πρωτοπόρους Αλυγιζάκη – Χατζηδάκη. Οι τελευταίοι με σωστή στρατηγική, έφτασαν στο service park στην Νέα Πέραμο για το δεύτερο service της ημέρας έχοντας το προβάδισμα για την νίκη. Την τριάδα έκλεισαν οι Καρπάνος Νικόλαος – Καρπάνος Δημήτρης, οι οποίοι στο δεύτερο σκέλος κινήθηκαν επιφυλακτικά χωρίς βέβαια να χάσουν την επαφή από τους δυο αντιπάλους τους στην μάχη της γενικής κατάταξης.
Κατά την διάρκεια του δευτέρου service, τα αγωνιστικά εξοπλίστηκαν με προβολείς για να αντιμετωπίσουν τις ειδικές διαδρομές σε νυχτερινές συνθήκες με το ενδιαφέρον για το τελικό αποτέλεσμα να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, χωρίς κανένας να μπορεί να κάνει κάποια πρόβλεψη για τον τελικό νικητή του 40ου Ράλλυ Παλάδιο.
Στο νυχτερινό τρίτο σκέλος, θα κρίνοταν και το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα, με τους τρείς διεκδικητές να θέλουν την νίκη για να κλείσουν την χρονιά με θετικό πρόσιμο. Με την εκκίνηση του τρίτου σκέλους οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX), κέρδισαν την ειδική διαδρομή <<Μέγαρα – Άγιος Ιωάννης 3>>, αυξάνοντας την διαφορά από τους Κεχαγιά – Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX), στα εννέα δευτερόλεπτα. Οι τρίτοι Καρπάνος Νικόλαος – Καρπάνος Δημήτρης (Mitsubishi Lancer EVO X), προτίμησαν να μην πιέσουν και κινήθηκαν συντηρητικά.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Μποζιονέλος Γιάννης – Σούκουλης Κώστας (Ford Escort RS2000), μετά από μεγάλη μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή με τους Ρινάκη Μανώλη – Ματαλιωτάκη Αλέξανδρο (Peugeot 106 S16). Με τους τελευταίους να τους καταδιώκουν στο νυχτερινό τρίτο σκέλος και να μένουν ελάχιστα πίσω τους τερματίζοντας στην πέμπτη θέση. Την έκτη θέση κατέλαβαν οι βελτιωμένοι Σύλλας Γιώργος – Αναστασοπούλου Πηνελόπη (Citroen C2 GT), σημειώνοντας αξιόλογους χρόνους με ένα νέο αυτοκίνητο για αυτούς.

Εκτός από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου το 40ο Ράλλυ Παλάδιο, προσμετρούσε
και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Σταφυλοπάτης Μάριος – Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth 4×4), κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές, σημείωνοντας αξιοθαύμαστους χρόνους σε επίπεδο γενικής. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι πάντα γρήγοροι Παραδείσης Παναγιώτης – Ποιμενίδης Κώστας (Ford Escort MK2 RS2000), οι οποίοι με την σειρά τους δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Τσαλαματάς Γιάννης – Μπαμπαλής Νίκος (Peugeot 309 GTi), μετά από μεγάλη μάχη με τους Μανδρούκα Λευτέρη – Τσάδαρη Νίκο (Porsche 911 Carrera 3.0).


ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
C2: Αλυγιζάκης Λευτέρης – Χατζηδάκης Μιχάλης (Mitsubishi Lancer EVO IX)
C3: Μποζιονέλος Γιάννης – Σούκουλης Κώστας (Ford Escort RS2000)
C4: Καρούζος Γιώργος – Μπράβος Παναγιώτης (Toyota Corolla AE86 GT)
C5: Ρινάκης Μανώλης – Ματαλιωτάκης Αλέξανδρος (Peugeot 106 S16)
C6: Κομνός Νίκος–Κοντός Νίκος : (Citroen Saxo VTS)
Ιστορικά: Σταφυλοπάτης Μάριος -Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth 4×4)
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
1οι γενικής: Αλυγιζάκης Λευτέρης – Χατζηδάκης Μιχάλης (Mitsubishi Lancer EVO IX)
<<Αναδειχθήκαμε κυπελλούχοι στην κατηγορία C2, και δεύτεροι στο πρωτάθλημα. Κερδίσαμε έναν αγώνα με πολύ καλούς αντιπάλους με τους οποίους είχαμε μάχη όλη την ημέρα με κάποια δευτερόλεπτα να μας χωρίζουν. Είχαμε σωστή στρατηγική και καταφέραμε και κερδίσαμε>>.
2οι γενικής: Κεχαγιάς Γιώργος – Τσαούσογλου Μάριος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
<<Ο αγώνας ήταν πολύ όμορφος, ξεκινήσαμε αρκετά δυνατά στην αρχή, βέβαια στην ειδική διαδρομή <<Ψάθα>>, το χάσαμε λίγο. Στην συνέχεια βρήκαμε και πάλι τα πατήματα μας με το αυτοκίνητο και κάποια λάθη που κάναμε και όλα πήγαν καλά. Θα συνεχίσουμε βελτιωμένοι εφόσον ακολουθήσουμε κάποιον ασφάλτινο αγώνα. Εμείς θέλαμε να δούμε τις δυνατότητες μας στην άσφαλτο και είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα>>.
3οι γενικής: Καρπάνος Νικόλαος – Καρπάνος Δημήτρης (Mitsubishi Lancer EVO X)
<<Ο αγώνας σε γενικές γραμμές εξελίχθηκε καλά για εμάς. Δεν μπορούσαμε να πιέσουμε παραπάνω και κινηθήκαμε λίγο επιφυλακτικά για να τερματίσουμε. Πιστεύω το «παιχνίδι» χάθηκε στον Άγιο Ιωάννη που δεν είναι και η καλύτερη ειδική για εμάς. Είμαστε όμως πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα>>.
1οι γενικής F2: Μποζιονέλος Γιάννης – Σούκουλης Κώστας (Ford Escort RS2000)
<<Ένας πολύ όμορφος αγώνας με αρκετό συναγωνισμό. Εμείς πήγαμε πολύ καλά και καταφέραμε αυτό το αποτέλεσμα, με την βοήθεια του καιρού και της τύχης. Ο συνοδηγός μου να συμπληρώσω έκανε ότι καλύτερο και τον ευχαριστώ>>.
2οι γενικής F2: Ρινάκης Μανώλης – Ματαλιωτάκης Αλέξανδρος (Peugeot 106 S16)
<<Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για το αποτέλεσμα και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μας βοήθησαν για να είμαστε εδώ. Οι κόποι όσων παλεύουν τελικά ανταμείβονται. Να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Start Line, που διοργάνωσε έναν καταπληκτικό αγώνα>>.
3οι γενικής F2: Σύλλας Γιώργος – Αναστασοπούλου Πηνελόπη (Citroen C2 GT)
<<Μέχρι και το δεύτερο σκέλος είμασταν πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση μας. Στο τρίτο σκέλος αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με τα φώτα μας και χρειάστηκε να μειώσουμε τον ρυθμό αλλά αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα. Εμείς κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Έπεται και συνέχεια>>.
1οι γενικής ιστορικών: Σταφυλοπάτης Μάριος -Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth 4×4)
<<Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, καθώς το αυτοκίνητο μας είναι παλαιότερων ετών και κάνουμε άθλο για τις επιδόσεις που πετυχαίνουμε. Να υπενθυμίσω πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει γράψει σημαντικές σελίδες της Ford Motosport, καθώς ο Francois Delecour έχει κερδίσει πολλούς αγώνες με το συγκεκριμένο. Χαιρόμαστε που μπορούμε και κάνουμε αγώνες. Και πάλι συγχαρητήρια>>.
2οι γενικής ιστορικών: Παραδείσης Παναγιώτης – Ποιμενίδης Κώστας (Ford Escort MK2 RS2000)
<<Ήταν ένας πολύ όμορφος αγώνας, εμείς τον ευχαριστηθήκαμε σε όλες τις ειδικές διαδρομές. Το μόνο θέμα που είχαμε ήταν ένας εξωαγωνιστικός παράγοντας με τα φρένα μας το οποίο λύθηκε και καταφέραμε και είμαστε εδώ. Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και ευχόμαστε να είμαστε και του χρόνου εδώ>>.
3οι γενικής ιστορικών: Τσαλαματάς Γιάννης – Μπαμπαλής Νίκος (Peugeot 309 GTi)
<<Είμαστε ευχαριστημένοι με την θέση που καταλάβαμε και χαιρόμαστε ιδιαίτερα. Έχουμε κάποια παράπονα από την οργανωτική επιτροπή αλλά αυτά πρέπει να τα δουν οι αρμόδιοι>>.