Ο Γερμανός Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes αναδείχθηκε νικητής του γκραν πριν της Αυστραλίας, με το οποίο «άνοιξε η αυλαία» του Παγκοσμίου πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα
αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Βρετανό «ομόσταυλο» του Λιούϊς Χάμιλτον και στην τρίτη τον συμπατριώτη του Σεμπάστιαν Φέτελ που τρέχει για λογαριασμό της Φεράρι.
Φέτος υπάρχουν τρεις γόμες διαθέσιμες σε κάθε αγώνα και οι ομάδες έχουν μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών. Εννιά οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες σε ένα αγώνα που διεκόπη με κόκκινη σημαία στον 18ο γύρο. Υπήρξε μεγάλη ποικιλία επιλογών στρατηγικής – αυτός είναι ο σκοπός των νέων κανονισμών – στην επανεκκίνηση του αγώνα. Ειδικά οι Mercedes και Ferrari επέλεξαν εντελώς διαφορετικές στρατηγικές. Παραταύτα τους τρεις πρώτους χώριζαν λιγότερα από 10 sec στον τερματισμό. Αυτό καταδεικνύει το πόσο αμφίρροπος είναι ο ανταγωνισμός υπό τους νέους κανονισμούς ελαστικών.
Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Ο αγώνας ξεκίνησε και τελείωσε με μια μάχη τακτικής ελαστικών. Η κόκκινη σημαία στον 18ο γύρο ουσιαστικά ξεκίνησε τον αγώνα από την αρχή. Καθώς επιτρέπονταν οι αλλαγές ελαστικών τα πράγματα περιπλέχθηκαν. Ferrari και Mercedes επέλεξαν διαφορετικές στρατηγικές στο δεύτερο μέρος του αγώνα με τη Mercedes να διανύει τα δυο τρίτα της απόστασης με τη μέση γόμα. Παραταύτα τους κόντραρε ο Vettel που χρησιμοποίησε στο τέλος τη μαλακή γόμα. Αυτό αναδεικνύει το πώς οι νέοι κανονισμοί βοήθησαν να δημιουργηθούν πολλές διαφορετικές επιλογές στρατηγικής. Εννιά από τους 16 οδηγούς που τερμάτισαν χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες. Στους έξι πρώτους είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές. Εκτός από την αναμενόμενη μάχη στην κορυφή ο Romain Grosjean πήρε την έκτη θέση για την ομάδα της Haas στο ντεμπούτο της. Αυτό το πέτυχε κάνοντας μόνο ένα pit stop: Άλλαξε τη μαλακή με μέση γόμα στην επανεκκίνηση του αγώνα, αυτή ήταν μια εμπνευσμένη απόφαση. Την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Valtteri Bottas».