Πρώτη νίκη στη F1 για τον Gasly στο Ιταλικό Grand Prix

Κοινοποίησε το άρθρο

Ο οδηγός της Scuderia Alpha Tauri, Pierre Gasly, απέσπασε μια εκπληκτική νίκη στη Formula 1 στο Ιταλικό Grand Prix, σε ένα δραματικό σε εξέλιξη αγώνα στη φορτισμένη Monza, στον οποίο ηγείτο στο δεύτερο μισό του αγώνα. Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί το γεγονός ότι η νίκη αυτή ήρθε στον εντός έδρας αγώνα για την ομάδα στο 50ο Grand Prix της σε συνεργασία με τη Honda.

 

Η κατάκτηση αυτή καθίσταται ακόμα σημαντική, καθώς είναι η πρώτη φορά που η νίκη πηγαίνει σε μια ομάδα εκτός της «πρώτης τριάδας» από την αρχή της υβριδικής εποχής της Formula 1 το 2014.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ένα άλλο ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο είναι ότι, χάρη στις τέσσερις νίκες που έχει πάρει η Honda τα τελευταία δύο χρόνια με την Aston Martin Red Bull Racing, η ιαπωνική εταιρεία είναι ο μόνος κατασκευαστής κινητήριας μονάδας που έχει χαρίσει νίκες σε δύο διαφορετικές ομάδες στην υβριδική εποχή.

Ο αγώνας ξεκίνησε φυσιολογικά, με τον Max Verstappen να πλασάρεται έβδομος μετά από μία μάχη του με τον Lance Stroll στους πρώτους γύρους πιέζοντας στη συνέχεια τον Valtteri Bottas που προηγείτο. Πιο πίσω, ο Pierre Gasly ήταν δέκατος και ο Daniil Kvyat ενδέκατος, ενώ ο Alex Albon ήταν άτυχος μετά από μια ελαφριά επαφή του με τον Pierre Gasly στη Στροφή 1, που είχε ως αποτέλεσμα να ανοίξει την τροχιά του πέφτοντας στις πιο πίσω θέσεις.

Ο Daniil, ο οποίος είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα σε σύγκριση με τη μαλακή που «φόρεσαν» τα τρία άλλα μονοθέσια της Honda, πλασαρίστηκε από νωρίς στην 11η θέση, με τον Alex να ξεκινά την επίθεσή του προσπερνώντας στους πρώτους γύρους του αγώνα τον Charles Leclerc.

Στη συνέχεια, η Scuderia AlphaTauri εφάρμοσε μια εξαιρετική στρατηγική δίνοντας στον Pierre την ευκαιρία να βάλει στο pitstop του τα σκληρά ελαστικά όταν ο Kevin Magnussen σταμάτησε στην πίστα. Έτσι, ο Pierre κατάφερε να μπει στα pit και να επανέλθει στην πίστα πριν την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας που είχε ως αποτέλεσμα το pit lane να κλείσει έως ότου απομακρυνθεί από την πίστα το μονοθέσιο της Haas.

Αυτή η κίνηση είχε ως αποτέλεσμα ο Pierre να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση την ώρα που οι υπόλοιποι οδηγοί μπόρεσαν να σταματήσουν για το δικό τους pitstop – συμπεριλαμβανομένων των Max, Daniil και Alex. Όμως, πολύ σύντομα ο αγώνας διεκόπη.

Ο Leclerc είχε μια σφοδρή έξοδο στο μέσον του αγώνα, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Όμως, το συμβάν αυτό έφερε την κόκκινη σημαία, καθώς η μπαριέρα στην τελευταία στροφή της πίστας έπρεπε να επισκευαστεί. Σε αυτό το σημείο επιτράπηκε στις ομάδες να αλλάξουν ελαστικά, με τον Pierre, που μέχρι τότε ήταν στην τρίτη θέση, να τοποθετεί στον 26ο γύρο στο μονοθέσιό του τη μεσαία γόμα, ενώ ο Max και ο Daniil επέλεξαν τη χρησιμοποιημένα μέση γόμα και ο Alex τη σκληρή.

 

Ο αγώνας ξεκίνησε αμέσως μετά με μια εντυπωσιακή εκκίνηση και τον Pierre να περνά αμέσως τον Stroll προκειμένου να πάρει τη δεύτερη θέση, κάτι που στη συνέχεια μετατράπηκε σε προβάδισμα, καθώς ο Lewis Hamilton μπήκε στα pits για να εκτίσει μια ποινή – καθώς ο Βρετανός μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών όταν το pit lane ήταν κλειστό.

Με 26 γύρους να απομένουν, ο Pierre άρχισε να απομακρύνεται όντας επικεφαλής του αγώνα, με τον Max δυστυχώς να εγκαταλείπει εξαιτίας ενός προβλήματος που εντοπίστηκε στη μονάδα ισχύος. Με το μονοθέσιο του Alex «πληγωμένο» μέσα στην κίνηση, ο οδηγός δεν μπόρεσε να δώσει τη μάχη προκειμένου να καταταγεί σε θέση που να του χαρίζει βαθμούς, σε αντίθεση με τον Daniil που έδινε τη μάχη του στη 10άδα.

Μπροστά, ο Pierre είχε ανοίξει μια διαφορά, όμως ο Carlos Sainz άρχιζε να πλησιάζει στους τελευταίους 15 γύρους και τελικά να μπαίνει στην ζώνη του DRS του. Όμως ο Pierre διαχειρίστηκε τέλεια τον αγώνα, χωρίς να κάνει λάθη υπό την τεράστια πίεση του Sainz, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού 0,4 δλ. εμπρός από τον Ισπανό κατακτώντας έτσι την πρώτη νίκη του στην F1, και την πρώτη της AlphaTauri.

Ο Daniil συνέχισε να μάχεται τερματίζοντας 9ος προσθέτοντας έτσι δύο βαθμούς στο ενεργητικό του, ενώ ο Alex περιορίστηκε στην 15η θέση με την Aston Martin Red Bull Racing να υπολογίζει ότι έχανε ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο εξαιτίας της ζημιάς στο μονοθέσιό του.