Η Ford Chip Ganassi Racing αποκάλυψε τα ονόματα των οδηγών του νέου Ford GT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA για το 2016. Πρόκειται για τους Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla και Andy Priaulx.
Η Ford τρέχει με δύο αυτοκίνητα στο WEC και με δύο στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship. Οι δύο ομάδες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους τον Ιούνιο σε μία κοινή προσπάθεια με τέσσερα αυτοκίνητα στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, στο Le Mans 24 Hours, 50 χρόνια μετά τον ιστορικό τερματισμό 1-2-3. Το WEC θα επισκεφθεί τρεις ακόμα περιοχές στην Ευρώπη, Silverstone (Βρετανία), Nurburgring (Γερμανία) και Spa (Βέλγιο).
«Για να εξηγούμεθα, τρέχουμε για να κερδίσουμε» δήλωσε ο Dave Pericak, global director της Ford Performance. «Για να αγωνίζεσαι σε τέτοιο επίπεδο χρειάζεσαι το καλύτερο αυτοκίνητο, την καλύτερη ομάδα και τους καλύτερους οδηγούς και για το Ford GT επιλέξαμε τους Stefan, Olivier, Andy και Marino.»
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρέθηκα στο αρχηγείο της ομάδας στη Βρετανία για την παρουσίαση της ομάδας του WEC,» δήλωσε ο Chip Ganassi, αφεντικό της Ford Chip Ganassi Racing. «Όπως όταν ανακοινώσαμε τους οδηγούς του Ford GT για το πρωτάθλημα Weathertech Sportscar τον περασμένο μήνα, επιλέξαμε και πάλι γρήγορους, θαρραλέους και δοκιμασμένους οδηγούς στους αγώνες αντοχής. Είναι μία παγκόσμια ομάδα που τρέχει σε δύο πρωταθλήματα και ανυπομονώ να ξεκινήσουν οι αγώνες.»
Ο Βρετανός Marino Franchitti είναι ειδικός στους αγώνες αντοχής και έχει τρέξει στο Le Mans πέντε φορές. Ο Γερμανός Stefan Mücke έχει πολλές νίκες WEC στο ενεργητικό του και είναι έτοιμος να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο στο Le Mans. Ο Γάλλος Olivier Pla, γνωρίζει επίσης από πρώτο χέρι τι σημαίνει άγριος ανταγωνισμός στο WEC. Ο Βρετανός Andy Priaulx είναι τρεις φορές νικητής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC), ενώ έχει κερδίσει στο Nürburgring 24 Hours και μία θέση στο βάθρο στο Le Mans.
Ο επικεφαλής της Ford Chip Ganassi Racing στο WEC – ο George Howard-Chappell – έχει ήδη οδηγήσει μία ομάδα στη νίκη στο Le Mans τρεις φορές.
«Ο απαράμιλλος ανταγωνισμός στο Le Mans 24 Hours κάνει και τη νίκη τόσο ξεχωριστή» δήλωσε ο Howard-Chappell. «Τα πάντα πρέπει να είναι τέλεια, αλλά ακόμα και τότε χρειάζεσαι την τύχη με το μέρος σου για να τερματίσεις πρώτος. Το Ford GT δημιουργήθηκε για την επιστροφή στο Le Mans και αυτοί οι τέσσερις οδηγοί γνωρίζουν καλά τι απαιτείται στο υπέρτατο επίπεδο ανταγωνισμού.»
Ο Mücke σύντομα θα καθίσει στο τιμόνι του Ford GT με την ομάδα IMSA Ford Chip Ganassi Racing για το Roar Before the Rolex 24 στη Daytona, 8-10 Ιανουαρίου. Ο Mücke θα είναι ο τρίτος οδηγός του #67 Ford GT στο Rolex 24 στη Daytona, που πραγματοποιείται 30-31 Ιανουαρίου δίπλα στους Ryan Briscoe και Richard Westbrook.
Το νέο Ford GT είναι η επιτομή της καινοτομίας Ford στην αεροδυναμική και τη κατασκευή ελαφρού αμαξώματος από ανθρακονήματα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo Ford EcoBoost V6, ο ισχυρότερος EcoBoost κινητήρας παραγωγής όλων των εποχών.