O οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg κυριάρχησε στο GP του Άμπου Ντάμπι και πήρε την 3η του σερί νίκη εκκινώντας από την pole.
Ο Γερμανός όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των ανταγωνιστών του επέλεξε στρατηγική 2 αλλαγών με την αλληλουχία πολύ μαλακή/μαλακή/μαλακή γόμα. Ο Rosberg έμπαινε στα πιτ πριν από τον άλλο οδηγό της Mercedes Lewis Hamilton (σ.σ: ήταν σε πανομοιότυπη στρατηγική αλλά κράτησε παραπάνω το πρώτο σετ μαλακής γόμας) οπότε ήλεγχε τις τακτικές διατηρώντας το προβάδισμα στον αγώνα.
Αμφότερα τα μονοθέσια της Mercedes πιέστηκαν από τη Ferrari. Ο Kimi Raikkonen διατήρησε την 3η θέση που είχε στην εκκίνηση και ανέβηκε στο βάθρο ενώ ο Sebastian Vettel ακολούθησε μια εναλλακτική στρατηγική που του επέτρεψε να τερματίσει 4ος ενώ είχε εκκινήσει από την 15η θέση. Ο Vettel έκανε τα δυο πρώτα μέρη του αγώνα με τη μαλακή γόμα κερδίζοντας αρκετές θέσεις στην πίστα καθώς όσοι είχαν την πολύ μαλακή γόμα σταμάτησαν νωρίτερα. Ο ίδιος έβαλε την πολύ μαλακή γόμα στους τελευταίους 16 γύρους. Τότε η πίστα είχε χαμηλότερη θερμοκρασία ενώ και το μονοθέσιό του είχε μικρότερο βάρος καθώς λιγόστευαν τα καύσιμα. Ο οδηγός της Lotus, Romain Grosjean κατάφερε να βαθμολογηθεί εκκινώντας με την μαλακή γόμα.
Όλοι όσοι μπήκαν στη 10αδα το πέτυχαν με στρατηγική 2 πιτ στοπ. Η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μέσα στα αναμενόμενα όρια. Ο Lewis Hamilton που προσπαθούσε να πάρει τη νίκη από τον teammate του Nico Rosberg έφτασε στο σημείο να ρωτήσει τους μηχανικούς του μέσω ασυρμάτου αν όντως χρειάζονταν δεύτερη αλλαγή ελαστικών. Την πραγματοποίησε τελικά αφότου συμπλήρωσε 30 γύρους με το πρώτο σετ μαλακής γόμας που έβαλε, αλλάζοντας την πολύ μαλακή γόμα που φορούσε από την εκκίνηση.
Απ’ όσους υιοθέτησαν στρατηγική 3 αλλαγών πιο ψηλά τερμάτισε ο Max Verstappen που δε βαθμολογήθηκε καθώς είχε παραμορφώσει ένα ελαστικό στην αρχή και μετά πήρε και ποινή.
Με το 1-2 που πέτυχαν οι οδηγοί της Mercedes κατέρριψαν ένα ακόμη ρεκόρ για λογαριασμό της πολύ πετυχημένης Γερμανικής ομάδας: Πλέον έχουν κερδίσει τους περισσότερους βαθμούς σε μια σεζόν F1.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Ως είθισται ο αγώνας στο Άμπου Ντάμπι ήταν ένας αγώνας τακτικής. Ειδικά η Mercedes και ο νικητής Nico Rosberg εφάρμοσαν την τέλεια στρατηγική. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα για μια χρονιά, όπου κυριάρχησαν – όσον αφορά στους βαθμούς – όπως κανείς ποτέ στην ιστορία της F1. Η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν ελεγχόμενες μολονότι χρησιμοποιήθηκαν οι δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα μας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δοθούν κάποιες συναρπαστικές μάχες μέχρι το τέλος του αγώνα. Η σεζόν του 2016 ξεκινά τώρα και πιο συγκεκριμένα τις επόμενες 24 ώρες καθώς θα κάνουμε την Τρίτη ένα 12ωρο τεστ δοκιμών εξέλιξης κατά τη διάρκεια του οποίου θα αξιολογηθεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultra soft) αλλά και οι νέοι σκελετοί ελαστικών του 2016».
Ταχύτεροι γύροι στον αγώνα/ανά γόμα:
Πολύ μαλακή | Μαλακή | |
Πρώτος | Vet 1:44.550 | Ham 1:44.517 |
Δεύτερος | Alo 1:44.796 | Rai 1:44.942 |
Τρίτος | Ves 1:45.746 | Ros 1:45.356 |
Περισσότεροι γύροι ανά γόμα
Mαλακή Nico Hulkenberg (31 γύροι)
Πολύ Μαλακή Roberto Merhi (28 γύροι)