Με 20 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή, 19 να εκκινούν και 13 να τερματίζουν ολοκληρώθηκε το 22ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος, ο δεύτερος αγώνας του Κυπέλου Βορείου Ελλάδος.
Νικητές οι Παυλίδης Νίκος – Πετρόπουλος Πέτρος με Citroen DS3 R3, οι οποίοι οδήγησαν μουδιασμένα το πρώτο σκέλος, ισοφάρισαν με διαφορά ένα δέκατο του δευτερολέπτου τους τελικά 3ους Κωνσταντινίδη Γιάννη -Κωνσταντινίδη Βαγγέλη με Citroen ZX Kit Car και προηγήθηκαν του ανταγωνισμού στο τρίτο και τελευταίο σκέλος. Την πρωτιά στερήθηκαν οι ταχύτατοι Μπατσάρας Δημήτρης – Γεωργάκα Ιωάννα αφού χρεώθηκαν ποινή 5.16 δευτερόλεπτων για jump start τερματίζοντας το Mitsubishi Lancer Evo VIII στην 2η θέση γενικής.
Ταχύτατα οδήγησαν οι Θεοφανίδης Σίμος – Θεοφανίδης Χρήστος με Citroen Saxo VTS και Δημητρίου Αλέξης – Δημητρίου Βαγγέλης με Peugeot 106 τερματίζοντας στην 4η και 5η θέση γενικής (1η-2η θέση στην C5) αντίστοιχα, με τους αδερφούς Δημητρίου να χρεώνονται 5.03 δευτερόλεπτα για jump start.
Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Βάτσος Νίκος – Κυρλαγκίτση Μαρία το Renault R3 αφήνοντας πίσω τους στην 7η γενικής και 3η θέση στην C5 τους Αργυρίου Κώστα – Κυπαρισσά Δημήτρη με Peugeot 106. Όγδοοι τερμάτισαν την Citroen Xsara οι Τριχίδης Νίκος – Τριχίδης Ιορδάνης, με τους πρωτοεμφανιζόμενους Κίτσο Σπύρο – Παναγόπουλο Κώστα με Peugeot 106 να αρκούνται στην 9η θέση. Στην 10η θέση τερμάτισαν οι Μπαξεβανάκης Παύλος – Μπέμπης Γιώργος το αδύναμο Toyota Yaris, στην 11η θέση οι Μπακιρτζόπουλος Γιώργος – Θωμόπουλος Στέλιος το Peugeot 206 RC, στην 12η θέση οι Κίτσος Χρήστος – Παμπούκης Βαγγέλης το Opel Astra F και στην 13η θέση οι Τσακίρογλου Αλέξανδρος – Κωνσταντινίδης Ανέστης το Opel Manta.
Καθώς δεν υπάρχουν σημαντικές και λιγότερο σημαντικές εγκαταλείψεις τα πληρώματα που δεν κατάφεραν να τερματίσουν λόγο μηχανικής βλάβης είναι οι: «Χριστόφορος» – Τιλιόπουλος Κώστας με VW Golf ΙΙ, Δήμου Αλέξανδρος – Ντίτορας Θάνος με Citroen Saxo VTS, Λάκης Αχιλλέας – Βασίλης Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza, Κούκας Σταύρος – Τούπας Δημήτρης με Peugeot 205 και Οροϊλίδης Σάββας – Σακελλαρίου Χρήστος με Citroen Saxo VTS. Mηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με ζημιά που δεν επέτρεψε στο Honda Civic Type R να ξαναμπεί στον αγώνα είχαν οι Βαλαβάνης Γιάννης – Καπάρας Σωτήρης.
Ο αγώνας είχε ανταγωνισμό, εναλλαγές και ενδιαφέρον. Η ειδική διαδρομή δυσκόλεψε τα πληρώματα καθώς ήταν στο πρώτο πέρασμα βρεγμένη σε αρκετά σημεία και άρχισε να στεγνώνει μόλις πριν το τρίτο και αφού πρόβαλε ο ήλιος μέσα από τα πυκνά σύννεφα. Οι θεατές ήταν λίγοι σε σχέση με τις συμμετοχές, την απόσταση της ειδικής διαδρομής από την Βέροια και την δυνατότητα παρακολούθησης του αγώνα χωρίς εγκλεισμό. Ίσως πρέπει να αποδεχθούμε πως τουλάχιστον σε επίπεδο περιφερειακών κυπέλλων το ενδιαφέρον, οι συμμετοχές αλλά και οι θεατές θα κινούνται πλέον σε αυτά τα επίπεδα. Τέλος να πούμε πως φέτος η απονομή έγινε κάτω από τον τεράστιο πλάτανο στην πλατεία του χωριού Φυτειά.
Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος το Ράλλυ Σπριντ Σερρών στις 25&26 Ιουνίου.
Φωτογραφίες: gpimages/ Γ. Παπαδόπουλος
{gallery}agwnes/filippos2016{/gallery}