Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε ο τέταρτος γύρος του φετινού EKO Racing Dirt Games, στην κατάλληλα διαμορφωμένη χωμάτινη πίστα στην τοποθεσία ΠΕΪ Δοκού. Σε μια τεχνική διαδρομή, οι 42 αγωνιζόμενοι που εκκίνησαν, συνδύασαν ταχύτητα με θέαμα, αποζημιώνοντας τους φίλους του αθλήματος που βρέθηκαν στις στροφές της, μήκους 2.2 χιλιομέτρων, διαδρομής.
Κάθε οδηγός πραγματοποίησε τέσσερα περάσματα, εκ των οποίων προσμέτρησαν τα τρία ταχύτερα, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι τέλους σε όλες τις κατηγορίες. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με τη βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Αρωγός της προσπάθειας ήταν και το MyKteo Όμιλος Θαλάσση.
Στα αυτοκίνητα, στη μεγαλύτερη κατηγορία, αυτή των 2000+ κυβικών εκατοστών, ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης με Mitsubishi Lancer Evo IX, έπειτα από μια πολύ καλή εμφάνιση, ήταν ο ταχύτερος όλων, σε μια κατηγορία με έντονο συναγωνισμό! Ανεβάζοντας την απόδοσή του πέρασμα με πέρασμα, ο Κυπελλούχος Χώματος του 2013, πέτυχε μια σπουδαία και συνάμα συγκινητική νίκη, καθώς προήλθε έπειτα από αρκετό διάστημα αποχής. Νικητής το 2017, ο Άρης Μαγιάφης (Mitsubishi Lancer Evo IX) αν και ξεκίνησε δυναμικά, όντας επικεφαλής μέχρι τα μισά του αγώνα, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην πίεση του θριαμβευτή, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει στη διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση.
Ο Κωνσταντίνος Κόρακας (Mitsubishi Lancer Evo IX), οδηγός που είχε λάμψει στα ασφάλτινα ράλλυ τη δεκαετία του ’90, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τα Lancer ένατης γενιάς των Στέφανου Θεοχαρόπουλου και Κωνσταντίνου Σαμαρά με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου!
Θέαμα, άπλετο θέαμα προσέφεραν οι οδηγοί στην κατηγορία των 2000 κυβικών. Αν και λαχτάρησε στα τελευταία μέτρα, ο Ντίνος Αντωνίου επικράτησε στην κατηγορία, εμπρός από τον Αγρινιώτη Βασίλη Υφαντή. Αμφότεροι οδήγησαν με …το πλάι τα Ford Escort RS 2000 MKII τους, αποσπώντας δικαίως το χειροκρότημα των θεατών, οι οποίοι γίνονταν …καφέ από το χώμα, έπειτα από κάθε πέρασμά τους! Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε ο «αειθαλής» Χρήστος Πλατής με Peugeot 205 GTi που δεν απείλησε και δεν απειλήθηκε!
Στα 1600 κυβικά, διαδραματίστηκε ωραία κόντρα, με τον Αντώνη Κωτσόπουλο (Citroen Saxo VTS) να επικρατεί κατά ένα δευτερόλεπτο του Νίκου Χρέππα με Peugeot 106 Rallye, και τον Θεόδωρο Εγγλέζο να τερματίζει τρίτος με Toyota Starlet EP 91.
Στη μικρότερη κατηγορία των αυτοκινήτων, αυτή των 1400 κυβικών, αν και ταχύτερος ήταν ο Λάμπρος Κωτσαδάμ, εντούτοις τέθηκε εκτός αγώνα, ύστερα από απόφαση των αγωνοδικών, καθώς το Toyota Starlet EP 91 δεν ήταν σύννομο με τους κανονισμούς. Αυτή η απόφαση επηρέασε και τον τέταρτο Νίκο Μανούσκο, ο οποίος οδηγούσε το ίδιο αυτοκίνητο. Τελικά, νικητής της κατηγορίας αναδείχθηκε ο Κορίνθιος Κωνσταντίνος Τούσουλης με Toyota Yaris, τερματίζοντας εμπρός από τον Μιχάλη Νομικό με Toyota Starlet. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιάννης Νομικός με ίδιο αυτοκίνητο.
Εντυπωσίασαν με την ταχύτητα, αλλά και με τον ήχο τους οι χωμάτινες φόρμουλες! Στο Κύπελλο των 600 κ.εκ., ο Κυπελλούχος τα τελευταία δύο χρόνια, Γιώργος Ζυμαρίδης (La Base RX01), πέτυχε την πρώτη του νίκη για φέτος, πλησιάζοντας την κορυφή της βαθμολογίας. Το έργο του δυσκόλεψε αρχικά ο Νώντας Καρανικόλας (La Base Motor RX01), ο οποίος ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο πέρασμα, ωστόσο στη συνέχεια, υπέκυψε στην πίεση του 39χρονου οδηγού. Με τη δεύτερη θέση, ο Καρανικόλας έμεινε ζωντανός στη μάχη του τίτλου! Μπορεί να τερμάτισε τρίτος στον αγώνα της Χαλκίδας, ο «Παναγιώτης Ρουστέμης» παραμένει στην κορυφή της προσωρινής βαθμολογίας του Κυπέλλου.
Ο 20χρονος οδηγός είχε ένα κλατάρισμα στο πρώτο σκέλος που τον «έστειλε» εκτός δρόμου, στη συνέχεια όμως κινήθηκε ταχύτατα, φεύγοντας από τη Χαλκίδα με ένα θετικό αποτέλεσμα στις αποσκευές του. Οι Μιχάλης Τακιδέλλης (Speedcar Xtrem) και Γιάννης Ρέγγος (Semog Bravo) τερμάτισαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση της κατηγορίας, αντίστοιχα. Στα 750 κ.εκ., ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος (SR Crosscar) επέστρεψε μετά από πολύμηνη απουσία, επικρατώντας στην κατηγορία, εμπρός από τον Γιώργο Βασιλάκη (La Base Motor RX01).