Στους αγώνες αυτοκινήτου ράλι έχουμε δει λογής-λογής αγωνιστικά, (Ford, Ferrari, Manta και Metro) εννέα εκ των οποίων θεωρούμε πως είναι τα πιο άγρια και πρωτότυπα όλων των εποχών.
Mazda RX-7 Group B
Ως το 1984 όλα πήγαιναν καλά όμως αγώνες αυτοκινήτου ράλι εκτός από ένα πράγμα την ύπαρξη κινήτρων wankel. Τότε ήρθε η Mazda με το RX7 για να γεμίσει το κενό την χρυσή εκείνη εποχή αλλά δεν τα κατάφερε καθώς τα Group B αποσύρθηκαν πριν ανοίξει τα φτερά του.
Audi Group S
Οι μηχανικοί της Audi κατάφεραν αν κατασκευάσουν μυστικά μια ντουζίνα από αγωνιστικά με τον κινητήρα απόδοσης 1000 ίππων στο κέντρο. Τα αφεντιά έμαθαν για την ύπαρξή τους από την αστυνομία καθώς γινόντουσαν ας πούμε αμφιβόλου ορθότητας δοκιμές. Η απαίτηση ήταν να καταστραφούν, όπως και έγινε εκτός του ενός στην φωτογραφία.
Toyota 222D
Τι μπορεί αν συμβεί αν το όνειρό σου είναι να αγωνιστείς «φορώντας» έναν κινητήρα του Le Mans που προοριζόταν για ανταλλακτικά; Τότε προκύπτει η Toyota 222D με τον εν λόγω κινητήρα στο κέντρο, δηλαδή ένα δυνατό Group S MR2 το οποίο δυστυχώς όπως και το RX7 δεν πρόλαβε να αγωνιστεί.
Ferrari 308 GTB Group B
Προφανώς δεν βλέπει κανείς μας σε ράλι να αγωνίζονται Ferrari και αυτό διότι πολύ απλά η Ferrari δεν αγωνίζεται σε αγώνες ράλι. Αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στην αγωνιστική ομάδα από την Ιταλία Michelotto να ανακατασκευάσει μια ντουζίνα 308s σε Group 4 τέλη της δεκαετίας του 1970. Ως εκεί όμως συνέχεια δεν υπήρξε
MG Metro 6R4
Το 6R4 έγινε σε μια προσπάθεια συνδυασμού των πλεονεκτημάτων του Audi quattro (4WD) και του Renault 5 Turbo. Το επίσης Group B Metro 6R4 (δηλαδή 6 κύλινδροι, Rally car, 4WD) ήταν μια βολίδα τσέπης η οποία είχε τόσο πολλά μηχανικά προβλήματα που αξίζει κανείς να αναφέρει ένα μόνο αποτέλεσμα αυτό της τρίτης θέσης το 1985 στονμ α΄γωνα της Λομβαρδίας
Opel Manta 400
Την γνωρίσαμε στον αγώνα Tour of Corsica το 1983 όπου άντεξε λιγότερο από 160 χιλιόμετρα, όταν και παρέδωσε πνεύμα λόγω φλάντζα κεφαλής, μια αδυναμία που έμελλε να την στιγματίσει και στους επόμενους αγώνες. Με καρότσα από κέβλαρ και 275 ίππους ήταν ένα υπέρ-ελαφρό με κίνηση στους πίσω τροχούς αυτοκίνητο για παιχνίδι.
Ford Escort RS 1700T
Η κατηγορία Group B έγινε η αιτία να υποχρεωθούν τα αγωνιστικά σε περιορισμένη ιπποδύναμη γεγονός που επέτρεψε την Ford να σχεδιάσει MkIII Escort . Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Citroen BX 4TC Evolution
Μια επίσης άνευ επιτυχίας προσπάθεια Group B είναι η Citroen BX 4TC. Πέρα από την εμφάνιση η οποία είναι θέμα γούστου το αυτοκίνητο κατάφερε να κάνει την είσοδο μόλις το 1986 και αυτό για τρεις αγώνες.
Nissan 240 RS
το 240RS ήταν η έκδοση Group B στην θέση της εύκολα ξεχασμένης Violet GTS. Ένα αγωνιστικό που υστερούσε σε απόδοση υπερτερούσε όμως σε αξιοπιστία και στα χέρια του αείμνηστου Colin McRae έφερνε αποτελέσματα. Για να πάρει την έγκριση έπρεπε να κατασκευαστούν 200 σπάνια πολιτικά αυτοκίνητα, τι χαρά για όσους πρόλαβαν και μπόρεσαν.