Το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Renault, η Porsche και η Citroen έβγαλαν την γυάλινη σφαίρα από την θήκη και μας δίνουν εκπληκτικά render για το πως βλέπουν το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού.  

 

Το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Στην αυτοκινητοβιομηχανία 10 χρόνια δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος χρόνος καθώς αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε σήμερα έχουν σχεδιαστεί μια 5ετία πριν και υπήρχαν σαν ιδέα ή σκέψη άλλα πέντε χρόνια πριν. Για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μια 10ετία είναι τεράστιος χρόνος εξέλιξης πάρα ταύτα οι τρεις προαναφερθέντες τόλμησαν να ρίξουν μια ματιά στο μέλλον  με την Renault να κάνει την αρχή παρουσιάζοντας το R.S. 2027 Vision F1 Concept, σε αυτό το πνεύμα ακολούθησε η Porsche με την πρόταση της για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans του 2027 με ένα υποτιθέμενο πρωτότυπο LMP1 και τέλος δεν μπορούσε να μην συμπληρώσει την τριάδα η πρωταθλήτρια Citroen με την δική της WRC πρόταση για το 2027.

f1

Formula 1

Η Renault πιστεύει πως τα μονοθέσια σε 10 χρόνια θα είναι υβριδικά με υπέρ-τροφοδοτούμενους V6 κινητήρες, σε δύο μονάδες KERS-K μια εμπρός και μια πίσω απόδοσης 500kW, με κίνηση στους 4 τροχούς και 1340 ίππους που θα πρέπει να κινήσουν ένα υπέρ-αεροδυναμικό όχημα 600 κιλών.

endurance

Endurance

Η Porsche εύκολα σχεδίασε το μέλλον στους αγώνες αντοχής δεν έδωσε όμως πληροφορίες για το πώς φαντάζεται την τεχνολογική εξέλιξη σε αυτό το είδος των αγώνων.

wrc

World Rally Championship

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι η Citroen αν και υπερβάλλοντας στο σκίτσο της δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση για πιο μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα ειδικά στην πίσω αεροτομή καθώς όπως λένε δεν μπορείς να έχει ποτέ αρκετή πίεση προς τα κάτω δηλαδή το γνωστό downforce. Όσο για κινητήρια δύναμη φανταστείτε έναν κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών από των οποίο θα προκύπτουν 400 ίπποι.