Τρία PEUGEOT 3008 DKR στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ντακαρ

Κοινοποίησε το άρθρο

Μετά την ακύρωση της 6ης ειδικής διαδρομής λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης φιγουράρουν τα PEUGEOT 3008 DKR των Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera!

Τρία PEUGEOT 3008 DKR στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ντακαρ

To ράλι Ντακάρ έφτασε στα μισά της διαδρομής του και χτες τα πληρώματα κινήθηκαν προς την Βολιβία για να απολαύσουν την προβλεπόμενη ημέρα ξεκούρασης, πριν την 2η εβδομάδα (που ξεκίνησε σήμερα). Η La Paz είναι η υψηλότερη πρωτεύουσα στον κόσμο, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 3.660 μέτρων, ενώ μέχρι τώρα το φετινό Ντακάρ έχει αποδειχθεί ως ένα από τα πιο ανταγωνιστικά που έχουν διοργανωθεί τα τελευταία χρόνια.

Η βροχή και η μικρή χιονόπτωση που υπήρξε την 3η ημέρα δημιούργησε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική διαδρομή για τα πληρώματα, με τα PEUGEOT 3008 DKR να κινούνται ταχύτατα και δίχως προβλήματα αξιοπιστίας σε μέγιστο υψόμετρο 4.960 μέτρων. Μάλιστα, τα πληρώματα της γαλλικής ομάδας έχουν πετύχει τους τέσσερις –από τους πέντε συνολικά– καλύτερους χρόνους και η μόνη ειδική που δεν κυριάρχησαν ήταν εκείνη με το μικρότερο μήκος.

Στην κορυφή βρίσκονται οι περσινοί πρωταθλητές (Peterhansel/Cottret), οι Loeb/Elena είναι το μοναδικό έως τώρα πλήρωμα που έχει κατακτήσει 2 ειδικές, ενώ από απόσταση ασφαλείας ακολουθούν οι Despres/Castera. Οι Sainz/Cruz είχαν έξοδο και ντελαπάρισμα στην 4η ειδική και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες της ομάδας το αυτοκίνητο ήταν αδύνατο να επισκευαστεί και να επιστρέψει στον αγώνα. Έως τώρα, τόσο τα πληρώματα όσο και τα PEUGEOT 3008 DKR, στην παρθενική τους εμφάνιση, αποδεικνύονται αντάξια των 2008 DKR –τα οποία είχαν κυριαρχήσει στο περσινό Ντακάρ– και προετοιμάζονται για την 2η εβδομάδα του σκληρότερου μηχανοκίνητου αγώνα αντοχής στον κόσμο.

Το ράλι Ντακάρ έως τώρα:

Συνολική διανυθείσα απόσταση: 4.036 χλμ., συμπεριλαμβανομένων 1.386 χλμ. στις πέντε ειδικές (η 6η ειδική διαδρομή ακυρώθηκε)

Νίκες σε ειδικές διαδρομές: Loeb/Elena (Ε.Δ.2 και Ε.Δ.5), Peterhansel/Cottret (Ε.Δ.3), Despres/Castera (Ε.Δ.4)

Πρωτιές στο ράλι:Loeb/Elena (μετά τις Ε.Δ. 2 & 3), Despres/Castera (μετά την Ε.Δ. 4), Peterhansel (μετά τις Ε.Δ. 5 & 6)

Μέγιστη ταχύτητα: 203 χλμ./ώρα (Ε.Δ. 2)

Υψηλότερη θερμοκρασία: 45°C (Ε.Δ. 2)


Η γενική κατάταξη μετά την 6η ειδική διαδρομή
:

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 14h2m58s

2. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +1m9s

3. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +4m54s

4. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hilux, +5m35s

5. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +42m21s

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Δεν έχουμε και τόσο μεγάλο προβάδισμα, αλλά είναι όμορφα που βρισκόμαστε στην πρώτη θέση. Είχαμε μερικά λάθη στην πλοήγηση, τα οποία ευτυχώς δεν μας κόστισαν πολύ σε χρόνο και βρεθήκαμε μπροστά σε μια μάλλον φτωχή πρώτη εβδομάδα. Στο φετινό Ντακάρ οι ειδικές είναι τέτοιες ώστε να μπορούμε να περάσουμε και από τις τρεις χώρες. Υπάρχει καλή ποικιλία με όμορφες ειδικές. Περιμένω να δω περισσότερους αμμόλοφους την εβδομάδα αυτή και ελπίζω να συνεχίσουμε δίχως προβλήματα».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Μετά τα μισά του φετινού Ντακάρ είμαι ευχαριστημένος με όσα έχουμε κάνει μέχρι τώρα. Είναι υπέροχο να υπάρχουν τρία Peugeot στις πρώτες θέσεις. Με τον Elena βρισκόμαστε πολύ κοντά στον Stephane και όλα μπορούν να παιχτούν. Απέχουμε μόλις ένα λεπτό παρόλο που είχαμε χάσει 25 λεπτά λόγω ενός μικρού προβλήματος στον κινητήρα και ενός μικρού κλαταρίσματος. Οι ειδικές είναι πραγματικά σαν cross-rally δοκιμασίες και περιλαμβάνουν off-road οδήγηση και σκληρή πλοήγηση. Ακόμη και τα πιο έμπειρα πληρώματα είχαν προβλήματα, οπότε είναι καλό που βρισκόμαστε ακόμη ψηλά μέσα σε αυτή την μάχη».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Με τον David είχαμε μία απίστευτη πρώτη εβδομάδα. Θέλαμε να νικήσουμε μια ειδική και το καταφέραμε παρόλο που ξέραμε πως τα πράγματα δεν θα ήταν καθόλου εύκολα. Η νίκη μας αναπτέρωσε το ηθικό διότι απέδειξε πως ήμασταν γρήγοροι. Μας έβαλε ξανά στο παιχνίδι και μας δικαίωσε για την επιλογή μας να μεταβούμε στους τέσσερις τροχούς, ενώ δικαίωσε και την προσπάθεια της ομάδας που μας παρέχει ένα υπέροχο αγωνιστικό που είναι γρήγορο σε όλους τους τύπους τερέν. Πέρα από το πρόβλημα με την δορυφορική κεραία που είχαμε σχεδόν από την αρχή, δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το 3008 DKR».