Ανάκληση Toyota Yaris, Corolla, RAV-4 και Lexus

Κοινοποίησε το άρθρο
ανάκληση Toyota Yaris

H Γενική  Γραμματεία  Βιομηχανίας  ανακοίνωσε  ότι,  η  εταιρεία Toyota  Ελλάς A.B.E.E. εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου σε Yaris, Corolla, RAV-4 και Lexus, μοντέλα UX250Η και UX300Ε.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Ο προληπτικός έλεγχος αφορά σε 3.313 οχήματα Yaris, Corolla και RAV-4, παραγωγής από τον Ιούλιο 2020 έως τον Απρίλιο 2021 και 33 οχήματα Lexus UX250Η και UX300Ε, παραγωγής από τον Αύγουστο 2020 έως τον Μάρτιο 2021.

Τα  εμπλεκόμενα  οχήματα  είναι  εξοπλισμένα  με  μονάδα  επικοινωνίας δεδομένων (DCM) που έχει σχεδιαστεί από συγκεκριμένο προμηθευτή.  Εκτός από άλλες υπηρεσίες, η εν λόγω μονάδα DCM υποστηρίζει ένα σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (eCall), το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση κλήσεων έκτακτης ανάγκης χειροκίνητα ή, σε περίπτωση ορισμένων σοβαρών συγκρούσεων, αυτόματα.

Λόγω ενός συγκεκριμένου σφάλματος κατά την ενημέρωση του λογισμικού που μπορεί να προκαλέσει επαναφορά της μονάδας στις αρχικές ρυθμίσεις, υπάρχει πιθανότητα η μονάδα DCM να υποστεί βλάβη και να μην είναι δυνατή η λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης.

Σε αυτή την κατάσταση, δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση για τον επιβάτη του οχήματος ότι το σύστημα δεν μπορεί να πραγματοποιήσει κλήση, εκτός εάν ο επιβάτης  επιχειρήσει  να  πραγματοποιήσει  κλήση  (π.χ.  κλήση  έκτακτης  ανάγκης  ή κλήση  για  άλλες  συνδεδεμένες  υπηρεσίες).    Κατά  συνέπεια,  τα  οχήματα  δεν συμμορφώνονται  με  τις  προϋποθέσεις  που  θέτει  ο  κανονισμός  2015/758  της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο  δίκτυο  Εξουσιοδοτημένων  Επισκευαστών  αυτοκινήτων Toyota & Lexus σε  όλη  την  Ελλάδα,  για  να  γίνει  ο  σχετικός  επαναπρογραμματισμός  της μονάδας επικοινωνίας δεδομένων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως  επικοινωνήσουν  τηλεφωνικά  με  την Toyota  Ελλάς  –  Τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).