Το ένα πίσω από το άλλο κλείνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων δεκάδων εταιρειών.
Η BMW ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την παραγωγή σε όλες τις εγκαταστάσεις στην Ευρώπη και τη Νότια Αφρική μέχρι τουλάχιστον τις 19 Απριλίου, λόγω του COVID-19.
Είχαν προηγηθεί αντίστοιχες ανακοινώσεις από τη Volkswagen, τη Renault και τη Fiat.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.
Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.
Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.
Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...
«Είναι πιθανό να δούμε πολλές απολύσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς η παραγωγή έχει μειωθεί σημαντικά ώστε να ακολουθήσει τις πωλήσεις. Παρόλα αυτά θα υπάρξουν και εμπόδια στην αλυσίδα προμηθειών» λέει ο Σαμ Αμπουλσμαντίντ, ειδικός αναλυτής.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υπολογίζεται πως παρέχουν εργασία σε περίπου 14 εκατομμύρια ανθρώπους.
Αλλά και εκτός Ευρώπης τα προβλήματα είναι μεγάλα, με τη Ford να ανακοινώνει την αναστολή παραγωγής στα εργοστάσιά της σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό, μέχρι τουλάχιστον το τέλος Μαρτίου.
Το λουκέτο στα εργοστάσια είναι βέβαιο πως θα προκαλέσει ύφεση στον τομέα, ο οποίος ούτως ή άλλως αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.
Πέρσι οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 4% παγκοσμίως ενώ τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις στην Κίνα είχαν καταρρεύσει σε ποσοστό 80%.