Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.

 

 

Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως γνωστό για την εξαιρετική δυσκολία, την πολυπλοκότητα και την πρόκληση του. Καθιστώντας το έναν ονειρεμένο χώρο δοκιμών. Για την απόδοση, τη ρύθμιση αλλά και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος που η επίτευξη του ταχύτερου γύρου, αποτελεί σημαντικό «παράσημο» για κάθε αυτοκίνητο. Έτσι, κατά καιρούς ακούμε για ταχύτερους γύρους, κυρίως από αυτοκίνητα επιδόσεων. Τα οποία διεκδικούν το ρεκόρ στην κατηγορία τους.

Τώρα βέβαια που…ανθίζουν τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και αυτά να δοκιμάζονται στην «πράσινη κόλαση». Από το 2014 όμως, μόνο επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μπει στη λίστα του Nürburgring.

Μια από τις εταιρείες που αποφάσισαν να αγωνιστούν στη φημισμένη πίστα, είναι και η ΧΙΑΟΜΙ. Όχι με κάποιο…smartphone φυσικά, αλλά με το πανίσχυρο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Το SU7 Ultra Prototype.

Στόχος της είναι έχει το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέσα σε δέκα χρόνια.

Το σχέδιο της XIAOMO EV χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη χρήση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Για να διεκδικήσει τα ρεκόρ γύρου Nürburgring, από αυτοκίνητο μη παραγωγής.

Η δεύτερη φάση στοχεύει στη χρήση ενός μοντέλου παραγωγής για να στοχεύσει και επίσημα τα ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, το 2025.

Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι κατά την πρώτη του επίσημη απόπειρα στο Nürburgring, το τετράπορτο ΧΙΑΟΜΙ SU7 Ultra Prototype πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο 6’46″874. Σπάζοντας μετά από 7 χρόνια το ρεκόρ γύρου για τετράθυρο αυτοκίνητο προπαραγωγής. Οδηγός ήταν ο David Pittard.

Το SU7 Ultra Prototype, είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα V8 της ΧΙΑΟΜΙ EV. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο V8 και έναν V6. Προσφέροντας συνολική μέγιστη ισχύς 1.548 ίππους.

Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα! Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξή βέβαια συνεχίζεται με τους ανθρώπους της ΧΙΑΟΜΙ να υποστηρίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου!

Καθίστε αναπαυτικά και δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του XIAOMI SU7 Ultra prorotype.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Η υβριδική ελληνική αγορά γέμισε SUV

Ο εξηλεκτρισμός στη χώρα μας καθυστερεί, αφού όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν καινούργια υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα από τα οποία είναι SUV.     Ο Οκτώβριος...

Οι πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP (video)

Το νέο CUPRA Tavascan αλλά και το MG HS είναι τα SUV που πέρασαν πρόσφατα από τις δοκιμές του Euro NCAP.     Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα...

Τα ελαστικά αυτοκινήτων «φυτεύουν» δέντρα

Δείτε πως με την αγορά καινούργιων ελαστικών μπορούμε να συμβάλουμε σημαντικά στην αναδάσωση, αυξάνοντας τα δέντρα στην Ελλάδα.   Το δίκτυο καταστημάτων Driver Hellas συνεργάζεται με...

HYUNDAI Santa Fe 2024: Τολμηρή αλλαγή – Τιμές

Το HYUNDAI Santa Fe όχι μόνο μεγάλωσε, αλλά άλλαξε και χαρακτήρα, αφού υπόσχεται ποιοτικές αποδράσεις και υψηλή τεχνολογία.     Το Santa Fe είναι το πρώτο SUV...

Η RENAULT «έτρεξε» στον 41ο Διεθνή Μαραθώνιο της Αθήνας

Τα καινούργια μοντέλα της RENAULT έκαναν το δικό τους «αγώνα» στη διάρκεια του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας.   H RENAULT είναι γνωστό ότι στηρίζει διαχρονικά, τις...

FIAT 6OO Hybrid με 136 ίππους – Τιμές

Με μια νέα, ισχυρότερη έκδοση εμπλουτίζεται η γκάμα του νέου FIAT 600 Hybrid.     Το FIAT 6OO είναι ένα από τα νεότερα μοντέλα που έχουν κάνει...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024

Οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000 ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.     Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μας ταξίδεψε στις...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

Οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974 επικράτησαν στο Regularity Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024.     Ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις...