Η SEAT επενδύει συνολικά 900 εκατομμύρια ευρώ στον τομέα R&D για τα νέο Ibiza και Arona.
O Πρόεδρος της SEAT Luca de Meo έκανε τη σχετική ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Martorell του Πρόεδρου της κυβέρνησης της Καταλονίας Carles Puigdemont με αφορμή την έναρξη της μαζικής παραγωγής του νέου Ibiza. O Luca de Meo εξήγησε ότι το ποσό αυτό έχει επενδυθεί για τη παραγωγή των δύο νέων μοντέλων καθώς και για την προσαρμογή του εργοστασίου στις παραγωγικές τους ανάγκες. Το ποσό των 900 εκατομμυρίων ευρώ αποτελεί μέρος της συνολικής επένδυσης των 3,3 δις ευρώ που ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015, για τη περίοδο 2015-2019.
Δείτε επίσης: Το μικρό SUV της Seat το Arona ετοιμάζεται
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της SEAT, «η επένδυση αυτή αποδεικνύει τη δέσμευση μας για συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και επιβεβαιώνει την ηγετική μας θέση ως τον μεγαλύτερο βιομηχανικό επενδυτή στο R&D. Επενδύουμε πρωτοφανή ποσά στο λανσάρισμα των νέων μοντέλων. Η SEAT κατέχει σημαντικό ρόλο στο τομέα των επενδύσεων, της τεχνολογίας, της βιομηχανίας και της απασχόλησης καθώς και στη δημιουργία πλούτου και ευημερίας».
Ανεπτυγμένο εξ’ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη, το νέο Ibiza κατασκευάζεται στη Γραμμή Παραγωγής 1 στο Martorell, το εργοστάσιο που παράγει τα περισσότερα οχήματα στην Ισπανία. Χτισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB A0, το νέο Ibiza έχει ως στόχο να σηματοδοτήσει ένα φιλόδοξο σημείο καμπής όσον αφορά την ασφάλεια, τη σχεδίαση, την απόδοση και την άνεση. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017, η ίδια γραμμή παραγωγής θα φιλοξενήσει το SEAT Arona, το νέο compact crossover της μάρκας. Επιπλέον στο εργοστάσιο στο Martorell κατασκευάζεται το SEAT Leon καθώς και το Audi Q3.
«Το να είσαι η πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου Volkswagen αποτελεί ορόσημο για εμάς και για το εργοστάσιο στο Martorell. Η τεχνολογία αυτή μας δίνει μεγαλύτερη ευελιξία καθώς μας δίνεται η δυνατότητα να χτίσουμε διαφορετικά μοντέλα και τύπους αμαξωμάτων πάνω στην ίδια πλατφόρμα. Επιπλέον, συγκεντρώνοντας όγκο παραγωγής σε μία ενιαία κατηγορία, τώρα με το Ibiza και αργότερα με το Arona και το Audi A1, θα αυξηθεί ο όγκος αγορών από εθνικούς προμηθευτές και θα ενισχυθεί η βοηθητική βιομηχανία», δήλωσε ο Luca de Meo.
Με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1984, το Ibiza είναι το πιο εμβληματικό και το best-seller μοντέλο της SEAT. Το νέο Ibiza αντικατοπτρίζει την κορύφωση της φάσης εξυγίανσης της Μάρκας και την αρχή μίας νέας περιόδου ανάπτυξης η οποία συμπίπτει με την χρονική περίοδο που η SEAT εφαρμόζει τη μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική στην ιστορία της.