TOYOTA GR86 Rally Legacy: Η αναβίωση του Celica GT-Four (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το σύγχρονο Celica GT-Four της TOYOTA, είναι ουσιαστικά ένα GR86 με μηχανικά μέρη από το GR Corolla και …πινελιές από το παρελθόν.

 

 

Η ΤΟΥΟΤΑ πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στο WRC, με το Yaris να αποτελεί το «όπλο της». Στο τέλος της δεκαετίας του 80 όμως και, κυρίως στη δεκαετία του 90, ήταν το Celica GT-Four αυτό που κέρδιζε τίτλους. Με οδηγούς τους Kankkunen, Sainz και Auriol.

Τώρα, η TOYOTA θέλοντας να τιμήσει την ιστορική κληρονομιά της στα ράλι, δημιούργησε ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο. Το οποίο θυμίζει το Celica GT4, αφήνοντας παράλληλα υποσχέσεις για το μέλλον.

Το GR86 Rally Legacy, βασίζεται στο GR86. Του οποίου όμως τροποποιήθηκε το πλαίσιο, για να χωρέσει τον ψηλότερο, εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα G16E-GTS του GR Corolla. Αλλά και το σύστημα μετάδοσης κίνησης GR-FOUR AWD.

Η μετατροπή του GR86 σε τετρακίνητο, απαιτούσε σημαντική τροποποίηση της μπροστινής ανάρτησης για να μεταφέρεται η ισχύς στους μπροστινούς τροχούς. Τροποποιήσεις έγιναν και στο πίσω μέρος, όπου χρησιμοποιήθηκε το διαφορικό και οι άξονες του GR Corolla. Με αρκετές τροποποιήσεις βέβαια για να ταιριάξουν.

Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αναβαθμίστηκε σημαντικά. Με αποτέλεσμα, αν και διατηρεί τις αρχικές προδιαγραφές του GR Corolla των 300 ίππων, υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί η ιπποδύναμη.

Εξωτερικά, το πρωτότυπο GR86 Rally Legacy διαθέτει χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από το παρελθόν. Με κόκκινα και πράσινα σχέδια, ενσωματωμένα με τα σύγχρονα λογότυπα της TOYOTA Gazoo Racing.

Αυτοί βέβαια που παραπέμπουν στη δεκαετία του 90 είναι οι κόκκινοι λασπωτήρες! Αλλά τόσο η εξάτμιση, όσο και το σπόιλερ, είναι εμπνευσμένα από το Celica GT-Four.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το λευκό χρώμα στο roll cage, ενώ τα αγωνιστικά καθίσματα έχουν κόκκινες ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Στην TOYOTA υποστηρίζουν ότι το GR86 Rally Legacy είναι μια απόδειξη του διαρκούς πάθους τους για τα ράλι. Αλλά και ένας τρόπος να γιορτάσουν τα προηγούμενα επιτεύγματά τους. Ίσως όμως είναι και μια ένδειξη για το μέλλον…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Η υβριδική ελληνική αγορά γέμισε SUV

Ο εξηλεκτρισμός στη χώρα μας καθυστερεί, αφού όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν καινούργια υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα από τα οποία είναι SUV.     Ο Οκτώβριος...

Οι πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP (video)

Το νέο CUPRA Tavascan αλλά και το MG HS είναι τα SUV που πέρασαν πρόσφατα από τις δοκιμές του Euro NCAP.     Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα...

Τα ελαστικά αυτοκινήτων «φυτεύουν» δέντρα

Δείτε πως με την αγορά καινούργιων ελαστικών μπορούμε να συμβάλουμε σημαντικά στην αναδάσωση, αυξάνοντας τα δέντρα στην Ελλάδα.   Το δίκτυο καταστημάτων Driver Hellas συνεργάζεται με...

HYUNDAI Santa Fe 2024: Τολμηρή αλλαγή – Τιμές

Το HYUNDAI Santa Fe όχι μόνο μεγάλωσε, αλλά άλλαξε και χαρακτήρα, αφού υπόσχεται ποιοτικές αποδράσεις και υψηλή τεχνολογία.     Το Santa Fe είναι το πρώτο SUV...

Η RENAULT «έτρεξε» στον 41ο Διεθνή Μαραθώνιο της Αθήνας

Τα καινούργια μοντέλα της RENAULT έκαναν το δικό τους «αγώνα» στη διάρκεια του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας.   H RENAULT είναι γνωστό ότι στηρίζει διαχρονικά, τις...

FIAT 6OO Hybrid με 136 ίππους – Τιμές

Με μια νέα, ισχυρότερη έκδοση εμπλουτίζεται η γκάμα του νέου FIAT 600 Hybrid.     Το FIAT 6OO είναι ένα από τα νεότερα μοντέλα που έχουν κάνει...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024

Οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000 ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.     Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μας ταξίδεψε στις...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

Οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974 επικράτησαν στο Regularity Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024.     Ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις...