Η BMW πάντα ήθελε οι coupe εκδόσεις των μοντέλων της να αποτελούν σημεία αναφοράς και φυσικά να διαφοροποιούνται από τις αντίστοιχες sedan. Στην προκειμένη περίπτωση όχι μόνο διαφοροποιείται αλλά αποκτά και διαφορετικό όνομα, αφού από σειρά 3 coupe, ονομάζεται πλέον σειρά 4 coupe
Αλλά φυσικά η BMW δεν σταματάει εδώ. Πάντα ανήσυχοι οι Γερμανοί και συνάμα ουσιαστικοί σε καθε τους κίνηση έχουν φέρει την σπορ και οδηγοκεντρική αίσθηση παντού στο αυτοκίνητο τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά.
Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω, ναι το ταμπλό είναι ίδιο με αυτό της σειράς 3, αλλά ως εκεί. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2,81 m, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους στους επιβάτες. Οι πίσω έχουν πάντως περιορισμένο χώρο πάνω από τα κεφάλια τους, λόγω της κλίσης της οροφής. Δεν είναι όμως κάτι που δεν περίμενες σε ένα coupe. Η θέση οδήγησης είναι αισθητά πιο χαμηλά. Όλα τα χειριστήρια είναι εργονομικά διατεταγμένα γύρω από τον οδηγό, παρέχοντας γρήγορη και διαισθητική πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, η κορυφαία ποιότητα κι εργονομία είναι δεδομένες, και υπάρχουν και 445 λίτρα για τις αποσκευές.
Εξωτερικά, η δίθυρη ΒΜW έχει μήκος 4,64 m, πλάτος 1,82 και ύψος 1,38 m. Είναι δηλαδή μακρύτερη, φαρδύτερη και πιο χαμηλή από το μοντέλο που αντικαθιστά. Προφανώς μιλάμε για μία αξιοπρόσεκτη σιλουέτα, χωρίς ακραία στυλιστικά χαρακτηριστικά που αποπνέει όμως σπορ αίσθηση και ταυτόχρονα φινέτσα.
Στο δρόμο, τα 1.530 κιλά της Γερμανίδας μοιάζουν λιγότερα, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους, το μεγάλο μεταξόνιο και τα φαρδιά μετατρόχια της δίνουν απίστευτο πάτημα στο δρόμο. Είναι ακριβής και απόλυτη στις αντιδράσεις της ενώ δεν θα αρνηθεί να “παίξει” στον δρόμο αν την ζορίσεις πραγματικά. Το στιβαρό της πλαίσιο βοηθάει στην οδήγηση υπό πίεση και ανταποκρίνεται άψογα σε κάθε περίπτωση.
Ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας τούρμπο των 184 ίππων είναι μία πάρα πολύ καλή πρόταση για το αμάξωμα και σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο Steptronic με την τέλεια κλιμάκωση για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, βγάζει τις αρετές του που είναι η άμεση απόκριση και η γραμμικότατη απόδοση.
Από πλευράς κατανάλωσης, αν και ποτέ δεν μας αρέσει να “αλλοιώνουμε” τέτοιες δοκιμές με αναφορές σε καταναλώσεις και να γράφουμε “πόσο καίει” ένα sport coupe αυτοκίνητο, σας αναφέρουμε ότι κατά την διάρκεια της δοκιμής όπου κινηθήκαμε τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και στο εθνικό δίκτυο, η κατανάλωση κυμάνθηκε από 10.5 lt/100 km το ανώτερο έως 9 lt/100 km το κατώτερο. Οπότε ένας μέσος όρος 9.7-9.8 είναι πιστεύουμε αξιοπρεπέστατο νούμερο.
Φυσικά μπορεί ο οδηγός να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Eco pro, Comfort, Sport, Sport plus) όπου αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα και η ρύθμιση της ανάρτησης.
Συμπερασματικά, αυτός που μπορεί να είναι κάτοχος της BMW 420i θα απολαμβάνει την επιλογή του, έχοντας μακράν το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο coupe έναντι του ανταγωνισμού. Αρχοντικό και συνάμα σπορ μοντέλο με χαρακτήρα που τον δείχνει στον δρόμο, ακόμη και σε αυτόν, τον Ελληνικό όπου συχνά γίνεται “κόφτης” των αρετών κάθε προηγμένου τεχνολογικά οχήματος. Με λίγα λόγια: στην BMW Σειρά 4 Coupé, απολαμβάνεις έναν τέλειο συνδυασμό εκλεπτυσμένης ποιότητας και ανυπέρβλητης οδηγικής απόλαυσης.
{gallery}dokimes/bmw_420i_coupe{/gallery}