Volkswagen ID.3 : Το καθορισμένο πλεονέκτημα

Κοινοποίησε το άρθρο
Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 . Επιθετικό, καλά μελετημένο και εύκολο στη χρήση. Βασικά, σαν ένα γκολφ, απλά τυχαίνει να είναι ηλεκτρικό

Καλώς ήλθατε στο πρώτο καρπό που γεννήθηκε από το δέντρο ID της  Volkswagen. Σε λίγο καιρό θα υπάρχουν και SUV, sedan και στην καρδιά της σειράς, αυτό το οικογενειακό μικρομεσαίο τύπου Golf

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Το ID3 είναι αντίπαλος με τα Nissan Leaf και BMW i3, αλλά είναι επίσης ένα κρίσιμο αυτοκίνητο για τη Volkswagen καθώς προχωρά προς μια νέα εποχή εξηλεκτρισμού, επιδιώκοντας να καθαρίσει το “αμαρτωλό” παρελθόν λόγω dieselgate και για να δώσει μία καλή απάντηση σε όσους την αμφισβήτησαν.

Η Volkswagen χρειάζεται το ID3 για να πετύχει σημαντικές πωλήσεις και όχι απλά να ικανοποιήσει την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλει να υπάρχει και “μοντέλο με πρίζα” σε μια γωνιά των αντιπροσωπειών.

Volkswagen ID.3

Και πέτυχαν να μην προκαλέσουν ανησυχία ή σύγχυση στον παραδοσιακό πελάτη Golf.

Το ID3 είναι ένα πεντάθυρο, πενταθέσιο hatchback, με “τίμιο” χώρο αποσκευών και μοτέρ στους πίσω τροχούς. Το τιμόνι και η οθόνη ψυχαγωγίας έρχονται από το τελευταίο Golf 8.

Πιο φουτουριστικό με μερικές σύγχρονες αποχρώσεις και πουά γραφικά, αλλά η συνολική σιλουέτα είναι ένα απλοποιημένο αμάξωμα, κάπως σαν ένα υπερμεγέθες Up.

Η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB – Modularer E-Antriebs Baukasten) στην οποία βασίζεται το ID.3, χρησιμεύει ως η τεχνική βάση για την ηλεκτρική επίθεση της Volkswagen και θα διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση ακόμα περισσότερων ηλεκτρικών μοντέλων.

Volkswagen ID.3

Η MEB εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει ένα πλήρως  ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα: παρέχει στο ID.3 ένα πολύ γενναιόδωρο εσωτερικό, έντονη οδηγική εμπειρία γεμάτη συγκινήσεις και αυτονομία έως και 549 χλμ. (κατά WLTP).

Η ικανότητα γρήγορης φόρτισης είναι  ένα άλλο πλεονέκτημα, ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων.

Οι προβολές του είναι κοντές, το μεταξόνιο είναι μακρύ, επειδή το μπροστινό μέρος δεν χρειάζεται να φιλοξενήσει ένα βαρύ κινητήρα και σύστημα ψύξης. Το μακρύ μεταξόνιο βοηθά επίσης για την  τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα αλλά και για τους επιβάτες πάνω από αυτήν.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,27, αν και είναι ένα ψηλό όχημα με καθρέφτες και όχι κάμερες. Έτσι έχετε ένα αυτοκίνητο που είναι συμπαγές στην πόλη για στάθμευση, αλλά αρκετά ευρύχωρο για οικογενειακά ταξίδια. Ένα καθορισμένο πλεονέκτημα.

Volkswagen ID.3

Το εσωτερικό του ID.3 ακολουθεί φιλοσοφία open space – ανοιχτού χώρου – μία καμπίνα που είναι περισσότερο από γενναιόδωρη σε μέγεθος. Οδηγός και επιβάτες κάθονται σε ένα ευχάριστα υψηλό επίπεδο, η είσοδος είναι βολική και υπάρχει καλή ορατότητα.

Το πίσω κάθισμα προσφέρει παρόμοιο χώρο με αυτόν που υπάρχει στα συμβατικά μοντέλα μεσαίου μεγέθους. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 385 λίτρα και ο όγκος του μπορεί να αυξηθεί στα 1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη του διαιρούμενου πίσω καθίσματος (φορτωμένος μέχρι την οροφή).

Το ID.3 Pro S είναι εγκεκριμένο για τέσσερα άτομα, ενώ όλες οι άλλες παραλλαγές είναι πενταθέσια μοντέλα.

Volkswagen ID.3

Η Volkswagen επιστρέφει στις ρίζες της με τον ηλεκτρικό κινητήρα: αυτός βρίσκεται πίσω και οδηγεί τους πίσω τροχούς – όπως συνέβη με το Beetle.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Volkswagen ID.3, ο οποίος λειτουργεί σε έως 16.000 σ.α.λ., βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ακριβώς μπροστά από το κέντρο των τροχών και μεταφέρει τη ροπή του σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης, μέσω διαφορικού.

Η οδήγηση είναι τόσο αθόρυβη που δύσκολα γίνεται αντιληπτή. Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ένα μεγάφωνο εκπέμπει έναν συνθετικό ηλεκτρονικό ήχο κινητήρα, για ταχύτητα έως περίπου 30 χλμ./ώρα ώστε να προειδοποιεί τους περαστικούς.

Volkswagen ID.3

Η VW δεν κρύβει την πρόθεση της το Volkswagen ID.3 να γίνει το επόμενο αυτοκίνητο-σταθμός , μετά το Beetle και το Golf. Και για να πετύχει κάτι τέτοιο, σκοπίμως δεν έκανε το ID3 ένα πολύπλοκο προϊόν. Οικεία σιλουέτα, γεμάτο τεχνολιγικές λύσεις και μερικές εκπλήξεις στο μανίκι του.

Αυτό, φυσικά, είναι ακριβώς το θέμα. Αυτό το αυτοκίνητο υποτίθεται ότι παίρνει την σκυτάλη από το αειθαλές Golf, το οποίο έχει γίνει ορόσημο για σχεδόν 50 χρόνια συνεχούς βελτίωσης και εξέλιξης.

Αυτό που αναμφισβήτητα είναι πιο εντυπωσιακό από το ίδιο το αυτοκίνητο είναι η τεχνολογία που μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό, προετοιμάζοντας τεράστιους όγκους παραγωγής αλλά και επίπεδο κατάρτισης για όλους που εμπλέκονται. Ακόμα και το εργοστάσιο που κατασκευάζει το ID3 μεταμορφώνεται για να πετύχει ουδέτερο αποτύπωμα από άνθρακα.

Στην πρώτη εντύπωση, το ID3 γεμίζει το χάσμα της οικογένειας EV μεταξύ της γενναία λαμπρής BMW i3 και του απογοητευτικά αναμφισβήτητου Nissan Leaf. Σε τελική ανάλυση, τα κανονικά γκολφ δεν ήταν ποτέ θρίλερ γεμάτα με χλευασμό, αλλά τείνουν να είναι ένα κριτήριο κατά του οποίου κρίνονται οι προσποιητές.