
Το ένα πίσω από το άλλο κλείνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων δεκάδων εταιρειών.
Η BMW ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την παραγωγή σε όλες τις εγκαταστάσεις στην Ευρώπη και τη Νότια Αφρική μέχρι τουλάχιστον τις 19 Απριλίου, λόγω του COVID-19.
Είχαν προηγηθεί αντίστοιχες ανακοινώσεις από τη Volkswagen, τη Renault και τη Fiat.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
BYD Seal 6 DM-i: Υβριδικό plug-in με αυτονομία για 1.500 χλμ.
Το BYD Seal 6 DM-i είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με εξαιρετική ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, που διαθέτει την τεχνολογία Super DM Hybrid.
Η BYD,...
Άδειες Οδήγησης και Κυκλοφορίας: Νέες υπηρεσίες διαθέσιμες μέσω Κ.Ε.Π.
Μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι πλέον διαθέσιμες έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που αφορούν Άδειες Οδήγησης και Κυκλοφορίας.
Η διαδικασία έκδοσης και παράτασης αδειών οδήγησης...
CITROEN C3 Aircross: Το ηλεκτρικό φθηνότερο από το υβριδικό -Τιμές
Το νέο CITROEN C3 Aircross ξεκίνησε εντυπωσιακά την πορεία του στην ελληνική αγορά, έχοντας πλέον 7θέσια έκδοση, αλλά και επιλογές μεταξύ βενζινοκίνητων, υβριδικών και...
«Είναι πιθανό να δούμε πολλές απολύσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς η παραγωγή έχει μειωθεί σημαντικά ώστε να ακολουθήσει τις πωλήσεις. Παρόλα αυτά θα υπάρξουν και εμπόδια στην αλυσίδα προμηθειών» λέει ο Σαμ Αμπουλσμαντίντ, ειδικός αναλυτής.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υπολογίζεται πως παρέχουν εργασία σε περίπου 14 εκατομμύρια ανθρώπους.
Αλλά και εκτός Ευρώπης τα προβλήματα είναι μεγάλα, με τη Ford να ανακοινώνει την αναστολή παραγωγής στα εργοστάσιά της σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό, μέχρι τουλάχιστον το τέλος Μαρτίου.
Το λουκέτο στα εργοστάσια είναι βέβαιο πως θα προκαλέσει ύφεση στον τομέα, ο οποίος ούτως ή άλλως αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.
Πέρσι οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 4% παγκοσμίως ενώ τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις στην Κίνα είχαν καταρρεύσει σε ποσοστό 80%.