Σημεία φόρτισης: 224.237 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πόσα έχει η Ελλάδα ;

Κοινοποίησε το άρθρο
To ηλεκτρικό που σάρωσε στις δοκιμές του Euro NCAP

Μεγάλες είναι οι διαφορές μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με τον αριθμό των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για την ώρα, η Ελλάδα έχει πολύ λίγα δημόσια σημεία φόρτισης συγκριτικά με άλλες χώρες της ΕΕ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Ημερολόγιο Pirelli 2025: Ανανέωση και Αποκάλυψη (video)

Ο Ethan James Green φωτογράφισε ηθοποιούς, καλλιτέχνες, τραγουδιστές και μοντέλα δημιουργώντας το ιδιαίτερα αισθησιακό Ημερολόγιο της Pirelli για το 2025.     Τα ημερολόγια της Pirelli ανέκαθεν...

Η νέα έρευνα που ολοκλήρωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), σχετικά με τον αριθμό των δημόσιων σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δείχνει τις διάφορες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα στα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειδικότερα η ACEA, που εκπροσωπεί τους 15 μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, βαν και λεωφορείων της Ευρώπης, ανακοίνωσε ότι από τα 224.237 σημεία φόρτισης που διατίθενται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σχεδόν το 30% βρίσκεται στην Ολλανδία (66.665), με άλλο 20,4% στη Γαλλία (45.751) και το 19,9% στη Γερμανία (44.538).

Αυτές οι τρεις χώρες καλύπτουν το 23% της συνολικής επιφάνειας της ΕΕ, αλλά αντιπροσωπεύουν το 70% όλων των σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ. Το υπόλοιπο 30% της υποδομής για την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διάσπαρτο στο υπόλοιπο 77% της περιοχής που καλύπτει η ΕΕ.

Η διαφορά μεταξύ της Γερμανίας, της χώρας που κατέχει την τρίτη θέση αυτή την στιγμή στον πίνακα των σημείων φόρτισης και της Ιταλίας που καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 5,8% είναι μεγάλο, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Στη συνέχεια οι επόμενες χώρες έχουν ακόμη πιο μεγάλη διαφορά ακόμη και από την Ιταλία.

Μια μεγάλη σε έκταση χώρα όπως η Ρουμανία – περίπου έξι φορές μεγαλύτερη από την Ολλανδία – διαθέτει αυτή την στιγμή μόλις 493 σημεία φόρτισης, που σημαίνει ότι κατέχει το 0,2% του συνόλου της ΕΕ.

Οι πέντε χώρες της ΕΕ με τα περισσότερα δημόσια σημεία φόρτισης χρέωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με την έρευνα της ACEA: Ολλανδία – 66.665 σημεία φόρτισης, Γαλλία 45.751, Γερμανία 44.538, Ιταλία 13.073 και Σουηδία 10.370.

Μόλις 275 σταθμούς η Ελλάδα

Αντίστοιχα, οι πέντε χώρες της ΕΕ με τα λιγότερα δημόσια σημεία φόρτισης χρέωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με την έρευνα της ACEA είναι η Κύπρος (70), η Μάλτα (96), η Λιθουανία (174), η Βουλγαρία 194 και Ελλάδα (275).

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ιδρύθηκε το 1991, με τη γαλλική ονομασία l’Association des Constructeurs Européens d’Automobiles, η οποία εξηγεί το ευρέως χρησιμοποιούμενο και αναγνωρισμένο ακρωνύμιο που χρησιμοποιείται ακόμη σήμερα ACEA.

Πριν από τρεις δεκαετίες, τα ιδρυτικά της μέλη ήταν: BMW, DAF, Daimler-Benz, Fiat, Ford, General Motors Europe, MAN, Porsche, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab-Scania, Volkswagen, Volvo Car και AB Volvo. Τα τελευταία χρόνια, η ACEA άνοιξε επίσης τις πόρτες της σε μη Ευρωπαίους κατασκευαστές με σημαντικές εγκαταστάσεις παραγωγής και έρευνας στην ΕΕ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ